ChristianAlfredsson Har du fått något brev från medlem@ciklid.org än? Du kan även maila dit och fråga. Det brukar dock kunna ta några dagar.
ChristianAlfredsson Det ser ut så då det är en fisk på hans avatar här i forumet. Då är man NCS-medlem.
ChristianAlfredsson Du har en fisk som symbol Peaceful ser ut som du är inloggad riktigt. Vad krånglar
Peaceful ChristianAlfredsson Inne på sidan så vill den att jag ska logga in. Trycker åter igen på logga in men inget händer. Forumet är det inga problem med.
Ted64 Peaceful har samma irriterande logga in skylt på den vanliga sidan här på forumet e de heller inga problem, men jag tror du e inloggad fast du får skylten prova o gå in på rabatt koderna e du inte inloggad kan du inte se dom…
ChristianAlfredsson Om du använder en dator kan du hålla inne shift och trycka på ladda om sidan så uppdateras allt.
Ted64 ChristianAlfredsson ja vet att ja e inloggad men har fortfarande den blåa logga in skylten överallt när jag navigerar runt på sidan, de e mest de som irriterar….
ChristianAlfredsson Kan du skicka skärmdump till christian@iteca.se så ska jag kolla. Jag fixade det igår trodde jag.