StefanL
Det fungerar inte för mig heller....nu.;)
Jag hamnar på någon "Internet Optimizer"!
imported_na16
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Det fungerar inte för mig heller....nu.;)
Jag hamnar på någon "Internet Optimizer"!
Funkar för mig nu
ozric
SCHYSST FIRRE!!
...men hur går det med petrochromisarna?
Cutekid
Det funkar kanon med petrosarna .. de äter som hästar och växer riktigt bra. De har växt om mina polli "ikola" med över 0.5-1 cm redan. Måste börja se mig om efter ett större kar snart till dem. Får se hur det går. Man måste ju ha regeringens tillstånd först :)
StefanL
Du är lyckligt lottad (hobbymässigt iallafall) då din regering verkar ha högt till tak...:D
Kul att det går bra för dig med fiskarna...och karen!
Cutekid
He he he !
Ja det ryker ju ut ett 375 och ett 325 liters nu så ett nytt snyggt kar är nog ett måste om det ska in ett till.
Cutekid
Yes!
Fick se mina foai leka precis och fick snabbt som katten fram dv-kameran och filmade lite. Det blev lite skakigt men ok. Så ni som vill kika på den lägg till mig på msn så skickar jag filmen. Hoppas hon håller tiden ut nu.
Mvh
ozric
Jag vill super-gärna se leken men har ingen msn!
Cutekid
icq?
ozric
nej,inte det heller...:(
Gwendly
Carl, bli inte forvanad om hon inte haller tiden ut. Jag ar pa 5 forsoket med mina Ruziba's. Soon enuff she'll figure it out :)
Cutekid
Ja håller hon tiden ut så är det en stor bonus. man får ta en dag i taget. Gött är ju att de har kommit igång i alla fall.
Mvh
lotta
otroligt vacker fisk!
att vara ägare till dom måste kännas underbart
maltandis
Jag vill oxå ha färg på mina Cyathopharnx foai Nyanza Lac, hoppas att det kommer snart de är 8-9 cm. Jag köpte tio stycken av Thomas i Smedjebacken för tre månader sen.
Dina firrar é fina Carl :)
Cutekid
Det är runt 9-11 cm som de brukar visa lite mer färg.
Gwendly
Gick dina honor tiden ut Cutekid? Efter manga forsok tror jag att jag kommer att lyckas den har gangen, har 2 som har hallt i nastan 10 dagar nu och igar sa lyckades en hane med 3 till. *haller tummarna*
Cutekid
Hoppas hon klarar det. Nä min hona klarade bara 4 dagar sedan käkade hon. Foaierna är nu sålda och 60 st Tropheus moorii golden Kazumba huserar därmed i 660 liters karet.
Mvh
Gwendly
ah, vad synd...
far man fraga varfor du salde din grupp?
Cutekid
Jag kunde inte motstå 60 st troffar för ett bra pris och den gruppen i ett 660 liters i vardagsrummet gör ju sig inte fult direkt.
Mvh
Bright_Blue
Angående ruvning på Cyathopharynx foae så har en hona (förstagåndslekare) hållt 1 1/2 vecka. Ynglen har börjat utvecklas och jag tror det kan gå vägen. Det roliga är att honan endast är ca 10cm och hanen 12 så enligt era erfarenheter ovan så borde det gå åt skogen men jag håller tummarna.