citat:Nu skall det utredas och kollas med Posten å vänta lite för att se om dom endå inte kommer till rätta. Om det varit 160 tidningar eller 1600, OK, då fattar jag, men inte för 16.
Som Mikael har skrivit så vore det väl konstigt om det bara är forumbesökande medlemmar som ännu inte fått sina CB, alltså är det troligen betydligt fler än 16. För en medlemstidning med liten upplaga är det ganska mycket.
citat:Då kommer man ju till frågan om varför man är medlem, eller vad man får för medlemsavgiften.
Varför just du är medlem vet jag inte. Ciklidbladet en en av många förmåner som ingår i medlemskapet.
citat:Ciklidbladet är en bra anledning till att va medlem och en stor del av medlemsavgiften..
Det stämmer, den anses av de flesta (även jag själv) vara den viktigaste orsaken till att vara medlem.
Jag förstår inte riktigt vad du vill säga med detta. Du kommer att få din tidning, den enda vi har begärt är att du ska väntar 5 dagar så att vi hinner reda ut med posten om vad som har hänt. Det står också "Alla som saknar tidning och anmält detta kommer att få en sådan i ett separat utskick v. 40".
När du betalde din medlemsavgift för 2004 så var det med förutsättningen att du skulle få 4 nr av CB med 40 sidor per nummer. Nu får du istället 2 nummer med 48 sidor och 2 nummer med 56 sidor. Det säger du inget om...;)