citat:Ursprungligen skickat av Tricella
citat:
Tänk att det uppenbarligen finns ett sätt att vara humoristisk som är ok och riktigt, jag lär få köpa mig ett ton avlatsbrev för att bota alla synder jag begått på detta område, ty jag äro för gemen för att taga lärdom.
Eftersom jag uppenbarligen är helt abnorm och inte passar in i mallen för hur styrelsemedlemmar i NCS ska vara utgår jag från att årsmötet i Filipstad nästa år entledigar mig från uppdraget.
Jag förstår att det där var riktat till mig så då får jag väl kommentera det.
Jag avgör inte vilken humor som är bra eller dålig annat än vad jag personligen anser. Det är absolut ingen mall för hur det skall vara för andra...utan enbart vad jag själv tycker är roligt. Jag tycker dock att jag har precis lika mycket rätt som någon annan att tala om ifall jag tycker det var roligt eller inte.
Att jag sedan tycker att du betett dig respektlöst är min åsikt efter de diskussioner vi haft nyligen och det står jag för.
Jag har aldrig, och kommer heller aldrig, att ifrågasätta någons plats i styrelsen. Jag tycker att det känns löjligt att man tar ut sådana svängar för att jag var kritisk till ditt "skämt" (inte oerhört många glada smilies där Kjell?;)).
En styrelsemedlem skall givetvis kunna diskutera på forumet som alla andra...så nu var det sagt också.
Största nörden av alla är nog jag...och det struntar jag blankt i om jag ska vara ärlig.:D
Jag hoppas att bonuserbjudandet blir till glädje för många och att alla blir nöjda med vad Mikael lyckats plocka fram.
Detta är ett forum där vi diskuterar Ciklider m.m. Allting behöver inte alltid vara "politiskt" korrekt. Inte heller måste man tjata om allt till leda. Ta inte allt på så stort allvar och låt det vara lite högre i tak.