fiend
Ojojoj, vilken tråd.
Läste igenom denna tråd för att veta varför sjuttons gubbar det efterfrågades lösenord då jag klickade på vissa trådar på framsidan.
Nu vet jag iaf varför.
Efter att ha läst igenom trådan så kan jag sammanfatta med att jag håller med Defdac i mycket av det han säger. Sen är det också sorgligt att det blir en del personliga påhopp och att det bits ifrån lite till höger och vänster.
För mig så är en moderator en som sköter ett forum och ser till att det ser bra ut där; tar bort oönskade inlägg, flyttar inlägg och håller uppe ordningen. (som en polis)
Personer som har mycket kunskap (som Defdac om växter och Ralph om foto) är inte automatiskt några moderatorer i mina ögon, utan snarare gurus :)
Enligt mig så ska inte forumet stänga ute folk, utan snarare begränsa det så att enbart NCS-medlemmar kan posta bilder.
Vanliga registrerade medlemmar ska fortfarande kunna läsa inlägg och skriva kommentarer till bilder etc.
Till de som klagar på anonymitet, skriv in så de måste ha en väl fungerande email då man registrerar sig på ciklid.se, samt gör en kontroll på personnummret (dvs, spara de första siffrorna och kolla bara mot de sista 4 så de stämmer).
Då är ingen här anonym längre. Inte för admins eller de med åtkomst till databasen iaf.
Sen om nån skriver ett inlägg som "Peter Johansson" eller "Masduiu" spelar mindre roll för mig.
Tack för min åsikt.
Mvh Fredrik - Ej medlem i NCS