Anne-E Hej! Jag förmodar att man även i år kan komplettera/köpa gamla CB och få med dem i samma paket som bonuspaketet?? Kanske bra för dem som inte vet i så fall. Dessutom slipper NCS dubbelt arbete och så får en del av oss fattiga studenter pengar över till något annat.NÄR K-O-M-M-E-R BONUSERBJUDANDET??? 2003 var sista beställningsdag 1 dec...och i år?? :) Mvh Anne
David-Johansson Bonuserbjudandet är klart bara kuvertering och etikettering kvar sedan kommer det att läggas på lådan. I år kommer sista beställningsdag vara den 10 dec och vi räknar med att paketen sedan skall nå alla som beställt kring årsskiftet.
Boerboel Jag som beställde gamla ciklidblad igår, innan jag såg detta )=.. Går det att kontakta någon och kanske få dem att vänta med att skicka, tills bonuserbjudandet kommit? Vem bör man i så fall fråga? Mvh Helena
Mikael Det kommer inte att vara möjligt att köpa gamla årgångar av CB i samband med bonuserbjudandet. Däremot går det utmärkt att beställa på vanligt sätt. /Mikael Mayer
Kjell-Fohrman citat:Får de som inte är medlemmar ta del av bonusen? Nej citat:Är det någon lotteri bland forumet? Vet inte vad du menar, men det finns vissa tävlinga som "Gissa cikliden" för medlemmar.
bmwpower Går det inte att lägga bonuserbjudandet på en låst avdelning som bara medelemar har tillgång till. Det går ju snabbare sedan när man fått brevet så behöver man inte fundera så länge på vad man vill ha
GoSatta Dom flesta medlemarna i föreningen är ju inte reggade här så då skulle dom kanske inte bli så glada? Känns ju nästan lite högtidligt när man får vanliga brev nu förtiden för det händer ju nästan aldrig =)
bmwpower Nä men jag menade dom som hänger här på forumet kunnde ju fått ta del av det. Ja det är många som inte tro att papper existera längre
Anne-E Hej Mikael Mayer! Jag är övertygad om att nästan alla medlemmar i NCS uppskattar allt arbete ni lägger ner på föreningsarbetet. Men är det av rent praktiska orsaker som ni inte kan packa med gamla CB i bonuspaketet?? Övervikt blir det väl knappast?? Mvh Anne :)
Joakim-Draktoft Bonuserbjudandet kommer också att kunna beställas via nätet med låst medlemslösen för 2004 !!! Kommer att finnas tillgängligt här söndag/måndag.