citat:Tja Micke, det verkar som alla är jättenöjda med tidningen! Bara att slicka i sig allt beröm!
Visst, jag har den trevliga uppgiften att vara redaktör och ta emot allt beröm . Det är dom som skriver artiklarna som gör grovjobbet och gör det möjligt att göra en så bra medlemstidning. Sen ska vi inte heller glömma det föga glamorösa arbetet med att se till att alla medlemmar får sin tidning (i tid och till rätt adress).
citat:Den som stör mig lite är den märkliga utspärrningen av texten längst ner på förstasidan, i det svarta fältet. Det är inte så ofta man spärrar gemen text på det viset. Valet av font är jag också lite tveksam till. För att förtydliga, det är texten: "Nordiska Ciklidsällkskapet" samt det som står under: "www.ciklid.se" jag menar. Radavståndet mellan dessa rader är lite snålt också.
Noterat.
citat:Men nu är vi inne på riktiga petitesser!
Det är ofta dom små sakerna som gör helhetsintrycket. Det är precis denna typ av synpunkter som jag är ute efter.
citat:Det är skönt att du plockat bort blågradienten som låg på varje sida i den äldre tidningen, den gjorde läsningen obekväm.
Skoj att du har uppmärksammat det. Du är den första som nämner det trots att det är en ganska stor förändring.
citat:Men som sagt, hann inte se efter om det fortfarande är på det viset.
Kom gärna med fler synpukter om du hittar mer.
citat:Känns som att vi nu mer eller mindre förväntar oss minst en färgbild av en ciklid i varje nummer av CB...
Jag sticker ut hakan och utlovar att vi kommer att uppfylla din förväntan med råge även under nästa år...
citat:men notera att dessa artiklar troligen är tillgängliga här på sajten:
Ja artikelarkivet här på ciklid.se är en riktig guldgruva som jag tror tyvärr glöms bort av många.
citat:fortsätt och ta in lite mer Sydamerika
Ja, jag väntar också med spänning på fler artiklar om syd- och centralamerikanska ciklider. Vem vet kanske är tomten snäll i år?