Torsten Kartan på alla ciklidaffärer som är medlemmar har några enkla fel. Klickar man på den röda plutten som geografiskt är Växjö visas -hamnakvaristen i Vänersborg..? Klickar man på plutten under/söder om Växjö (Väckelsång) visas Håvmästarna som ligger i Växjö..? Men ruten som kommer fram när man håller pekaren "över" visar rätt namn på både Växjö och Väckelsång. Vänersborg verkar därimot inte finnas med alls!
L-Stefan Jasså....är det där min prick har hamnat..är ju lite fel ...Joakim...din buse..rätta till detta...mvh stefan
Niklas-Olsson Drar igång denna tråd igen...ser att det inte är löst...kanske en tråd som inte setts...? Sen ett förslag till: länkningarna som går till de olika butikerna tycker jag vore bättre om de öppnades i nytt fönster.
L-Stefan Fan vad fint allt känns nu när Jocke har slitit hårt med att få igång Ciklid och få prickar och namn på rätt plats,,ett STORT Hurra för denna man av oöverskådliga genialitet..
henrikrock Håvmstarna ligger fortfarande i Väckelsång enligt kartan... i verkligheten finns de i Växjö.
Torsten Händer det något med kartan??? Fortfarande står det "Väckelsång" på den röda plutten för "Växjö" och Karlskoga, där Thomas Zoologiska ligger, har ingen röd plutt alls...
Joakim-Draktoft Så nu har jag modifierat kartan. Håvmästarna i Växsjö (tidigare angiven som Väckelsång) har utgått, eftersom de inte längre vill vara med och ge NCS medlemmar rabatt. Thomas Zoologiska har nu fått en egen röd prick som visar att de hör hemma i Karlskoga. Om det är någon som hittar fler felaktigheter, hör gärna av er....
imported Kan berätta att ZooHoo butiken i Västerås är tyvärr nedlagd...:( till alla västeråsares stora sorg..(den finns med på kartan)
Hank citat:Håvmästarna i Växsjö (tidigare angiven som Väckelsång) har utgått, eftersom de inte längre vill vara med och ge NCS medlemmar rabatt Trist, men sant. Anledning/förklaring: "Det ger inget"......