Bjarne-Strang
citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson
.....Ni har två veckor på er att rösta. .......
Johan
ja, hur gick det? när ska det var klart, är det två veckor so bjarna visar el vad?
ChristianAlfredsson
Jag sammanställer och återkommer så snart jag kan.
ChristianAlfredsson
Här är resultatet:
Röd Turkos
Zaphi
Placering: 1
Antal röster:21 Medelbetyg:7,9
Ture på vift
Fjärilscikliden
Placering: 2
Antal röster:22 Medelbetyg:7,3
Tropheus moorii nkonde "Bright Yellow"
KJ
2005-1 Placering: 3
Antal:23 Medelbetyg:7,2
Johan
vart tog bilderna vägen nu då?
ChristianAlfredsson
Den har åkt in i vanliga fotogalleriet.
Bjarne-Strang
Grattis til Zaphi!! :)
Men, dette virker litt amatørmessig gjennomført, eller?? Hvorfor får vi ikke se bildene med antall røster etc.?
Johan
ja man hade viljat sett hur det gick för alla bilder från "botten till toppen"
Tony
Grattis Zaphi! Du kommer ju som sagt vinna nästa månad också med freaky fish ;)
Zaphi
Oj va roligt, vann jag?!? ;) ;)
Bjarne: En fototävling visar inte alltid antal röster. Ge styrelsen tid att finjustera regler och röstning så tror jag att vi kommer ha en finfin tävlig framöver!
Johan: Det är inte säkert alla vill visa sin placering... Inte så kul att redovisa siste man eller? Top 3 räcker väl?
Tony: Ah just det, den kommer senare ;)
Bjarne-Strang
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
....Bjarne: En fototävling visar inte alltid antal röster. ....
Nei, selvsagt, men medelbetyg pr. bilde hadde vært fint å vite ;)
Johan
det är ju inte på blodigt allvar, so what om jag nu kom sist, men jag skulle vilja veta ändå vad mitt foto hamnade på.
Zaphi
Ah jo, det är klart, men då kan du säkert maila och fråga ;)
Johan
ja el så kan de skriva det här.;)
kan ni koppla bilden till fotografen i medlems sidorna, nu är de bara kopplade till namnet på fisken.
Zaphi
Erm, ja, men det är inte säkert att det uppskattas. Om man går en tipspromenad, så berättar man väl inte vem som kom sist? I vår fotoklubb så redovisar vi bara de tre första och resten utan ordning. Det vore väl inte så roligt att publicera siste man varje gång eller?
imported
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Det vore väl inte så roligt att publicera siste man varje gång eller?
Varför inte? Om jag skulle få med ett bidrag och komma sist så skulle det ju säga en hel del om dom som röstar. ..........;)
ChristianAlfredsson
Jag tar upp på nästa styrelsemöte om vi ska redovisa alla betyg. Kanske är det befogat. Jag har iallafall kvar alla resultat i databasen så de är inte borta.
Stort grattis Zaphi!
Johan
christian maila mig då för jag vill veta vilket betyg jag fick.
imported
Ja, Grattis Zaphi!! Det är en kanonbild tycker jag.
Tony
Jag är ganska säker på att det kommer att trilla in ganska få foton om alla betyg redovisas. Alla är inte lika bra förlorare som Johan ;)
En liten miss till, bilderna som visas i tävlingen är knutna till användarnamnet på forumet och hamnar då på två olika fotografer. Mitt bidrag ligger under "Tony" medan mina gamla bilder finns under "Tony Englund".