deathdealer
hej på er gubbar och gumms!
Jag tänkte slå ett rekord här på forumet.....Denna tråden BÖR bli den längsta i historien...så häng på..
Om allt går rätt till bör jag få 1300 svar!!!!!
JAG har betalt medlemsavgiften för 2005!!
Deathdealer:D
deathdealer
men HALÅÅÅÅÅÅÅÅ....vad är detta???....folk läser men skriver inte.....har ni inte betalt ??? *skrattar*
Kom igen nu.......hjälp mig slå detta rekordet!!!!
Deathdealer
MagnusL
Jag har betalt! :)
Hank
Har oxå betalt!
Men 1300 svar kan du ju glömma, eftersom det är bara en liten del av medlemmarna som är aktiv här, typ några hundra....
johnny-99
Har också betalt, är ny medlem för i år.
Johan
oxå betalt, sicken tråd :)
Pangaea
Jag med... new member å allt...
discusred
Även jag har betalt!
Guy_P
Jag har också betalt för 2005
Guy
Byttorp
Nu skrev du i tråden två gånger stefan, innebär det att du har betalt dubbla avgifter för iår?
Men men...nu har iaf jag också betalt, satte in lite mer än själva avgiften som tack för ett trevligt år med fina CB och annat. Kanske ni som inte heller betalt ännu kan göra, säg att alla pytsar in en 20lapp extra...ja menar, Deathdealer har ju nästan ett medlemsskap per kar han har....*ler*
imported
Jag har betalt!!
Magnus-W
betalt och klart
- MW
deathdealer
MIN tanke med tråden var att "hetsa" folk lite till att betala!:D
Att folk inte är aktiva - behöver inte innebära att dom inte läser tråden...och ojdå...nu får jag betala in avgiften 3 gånger!!!!
Det pratas ju en del om att folk inte betalar in avgiften, så dett är ett GRATISSÄTT för att få igång oss medl.....
Byttorp - gillar dig, så DU får gärna betala in min medlemsavgift för min 3 andra kar + din 15 som du inte betalt för!!!;)
Fler???
Deathdealer
imported
Jag har oxå betalt :D
Morellen
betalt! Kan ju inte riskera att missa ciklidbladet!
odis
Betalade i december.
Niclas-Larsson
Jag betalade den 2 januari
Byttorp
Man kanske kunde få sitt namn med guldstjärna efteråt så att alla får se hur duktig man kan vara, kanske få ytterligare fördelar beroende på när man betalar.
Gillar dig med Death, när skall vi skissa på Borås Ciklidklubbs nya dynamiska webbplats då? Systemet ligger och väntar på skiss från dig.
anli
Pröjsat
tropfrog
Jag har betalat.
MVH
Magnus