RosaG
Har betalt
imported
betalt idag. Hoppas man han med i tid till nr1. :)
nikmatts
Då har jag betalt, bättre sent än aldrig.
Marie-J
Jag har betalt och är ny medlem.
Väntar med stor spänning på tidningen! Ryktades om att det skulle bli ett kanonnummer. Det kan man ju inte missa.
Micke
Välkommen som medlem Marie, det var ett klokt beslut!
Ciklidbladet 2005 kommer att bli minst lika bra som förra året. Det skulle vara skoj om du bidrar med en artikel om ditt nya kar...;)
Marie-J
Tack så mycket för välkomnandet! Jag blev ju helt övertygad sist vi träffades.
Ja kanske det kanske ja. Kort från ladan där den nu står, till färdigt kar med massa diskusar :DFår väl skaffa ny kamera med jättevidvinkel med.;)
Micke-H
Jag har givetvis betalt ..... efter påminnelse
Jag hade uppskattat om det fanns med ett inbetalningskort i det sista numret av Ciklidbladet, för då skulle det vara lättare att bara lägga det i högen med räkningar.
Micke
wofflan
Har betalt för andra året.
Efter första kan man bara konstatera att bli medlem var ett klokt beslut, tidningen är väldigt bra och forumet här på ciklid.se är suveränt.
dinajel
Nu har jag också betalt, för första gången. Upptäckte hobbyn för sju månader sen, och nu är man med i NCS. Hoppas jag hann betala in i tid för att få första numret med första utskicket bara...
Robin
Betalat för längesen!
Tascha
Och så fick man sitt medlemskort.
Känns ok efter att i ett års tid av "smygtittande" känna sig som en i gänget.
Guy_P
I dag fick jag också mitt medlemskort som bevis på att man har betalt. Nu slipper jag oroa mig för att inte få Ciklidbladet 1-2005
Guy
jarinen
Betalade för en månad sedan.
Mvh Jari
ParSve
Hej alla!
Ny medlem - första inlägget!
/Pär
StefanL
Välkommen Kikkoman!!:D
doctor
Medlemskortet kom idag och visst var det snyggt? Om det inte var för att man har det i plånkan hela tiden för att vara beredd att utnyttja rabatterna i affärer man kan tänkas passera så hade det hamnat i glas o ram. =)
Marie-J
citat:Ursprungligen skickat av doctor
Medlemskortet kom idag och visst var det snyggt? Om det inte var för att man har det i plånkan hela tiden för att vara beredd att utnyttja rabatterna i affärer man kan tänkas passera så hade det hamnat i glas o ram. =)
Vilka affärer har man rabatter i?
StefanL
Se ciklid.se´s första sida...där finns butikerna upplistade under rubriken "Ciklidaffärer".
Marie-J
Tack så mycket för hjälpen!
perik9
Betalt för 13`de gången
Perran