roccster
Bang on target!
Titta nu så det lyser om mitt namn. Det riktigt utstrålar auktoritet och kunskap (skenet kan bedra).
Finns min avatar kvar någonstans eller måste jag skicka den igen?
MrFish
Nej, gör dej inte besvär.. -det ser bra ut som det är..;-)
Gwendly
Inte for att klaga men....var har mina ciklidblaskor tagit vagen? September 25:e star det for Sverige, sa jag forvantade mig att fa vanta typ 1-2 veckor MAX. Forra aret fick jag mina tidningar fore de i Sverige.
Basically, blev mina tidnignar skickade eller ar de en pipedream?
Micke
Vid utebliven tidning skickar du ett mail till medlem@ciklid.se
GoSatta
Gwendly, har du fått ditt medlemskort? det skickades nämligen samtidigt som dina tidningar och har det kommit fram kan vi väl anta att tidningarna har försvunnit.
Kontakta mig på medlem@ciklid.se som Micke sa så fixar vi det.
Cutekid
Tjena Mats!
Hur går det med bokpriset? Jag har inte fått ngt presentkort eller liknande, börjar undra vart det har tagit vägen?
Mvh
GoSatta
Själva korten har jag ingen koll på, detta skedde före jag kom in i styrelsen.
Men kortet i sig är rätt ointressant, maila mig på mats@ciklid.se så kollar jag upp hur mycket det var på så köper vi den boken du vill ha.
Stein
Hei !
Tar det lang tid at få medlemskort med medlemsnummer ??
Har betalt for snart 14 dager siden.....
anli
SteinHei !
Tar det lang tid at få medlemskort med medlemsnummer ??
Har betalt for snart 14 dager siden.....
1. Först måste norska banken skicka ett kontoutdrag (kan dröja) till mig, kassören.
2. Jag meddelar medlemsansvarig att du har betalt.
3. Medlemsanvarig lägger upp dig i medlemsregistret.
4. Utskick av medlemskort sker lite varierande, kanske 1 gång i månaden (jag gissar)
GoSatta
4. nu i slutet på året är det ungefär en gång i månaden, i början på året när det är mycket nya medlemmar kommer det skickas ungefär varannan vecka.
Dansken
Kan man få reda på om betalningen kommit fram någonstans eller är det bara att hoppas att allt är rätt?
Betalade också in medlemsavgiften för 14 dagar sedan.
GoSatta
maila namn till mig så kan jag kolla upp det snabbare.
mats@ciklid.se
Stein
Har sendt mail ......
Ricard
Medlem 2006
HEJ!
Jag var medlem 2004 men inte 2005. Om jag betalar nu, bilr det för 2006 då? (frågan "bakom" frågan är: betalar man för kallenderår eller 12 månader fr inbetalning..?)
Mvh
Joakim-Draktoft
Man betalar för kalenderår. Om du betalr nu och anger 2006 vid betalning så avser det 2006 års medlemsskap. Ange 2005 och du får alla nummer för detta år.
cichlids4fun
Hej.
har vart lite inaktiv här nu ett tag så min fråga kanske upprör vissa, men jag hade ca 2 miljarder olästa inlägg när jag loggade in så jag orkade inte leta reda på om den var skriven tidigare nånstans, hittade den dock inte under denna tråd kanske blind men iaf:
Har inte fått inbetalningskort för 2006 ännu, har det skickats ut? kommer det att skickas ut? eller får man fixa det själv via nätet?
mvh
Peter
Joakim-Draktoft
Inbetalningskort är på gång. Medlemsansvarig är precis på väg att skicka ut.
Per-B
Hmm, skulle man vänta på inbetalningskort? Jag betalade via Internetbanken i fredags och fyllde i alla uppgifter enligt NCS mall så det fungerar säkert ändå, Eller hur Joakim?
Joakim-Draktoft
Ja, har du gjort betalningen via internet funkar det precis lika bram eftersom du angivet 2006, namn och medlemmsnummer.
Utskicket av inbetalningskort görs ju för att alla nuvarande medlemmar skall få en påminnelse om att betala in för 2006.
De som vill använda inbetalningskortet och gå till svensk kassaservice gör det, och de som använder inbetalningskortet som underlag när man betalar räkningar via internet gör det.
Per-B
Tack för svaret. :)