Daniel-Odell va trevliga priser. jag reser upp från barcelona bara för stämmans skull. har bokat plats i baksätet på anlis Aero :-)
Alexander-Ylipaa citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson Taget ifrån första inlägget i detta ämne... citat:Boende fredag natt: 4-bäddsrum(hotell) 225 SEK/person Dubbelrum (hotell) 300 SEK/person Enkelrum (hotell) 450 SEK. Ok..ville bara få det klargjort. Jag var bara lite osäker där. :) Jag tar med mig min NY keps så ni kanske känner igen mig :D
Jens-Granquist Nu är vi snart uppe i 40 bokade övernattningar lördag natt på Ciklidstämman och Ciklidbladet (med annonsen om Ciklidstämman)har inte kommit ut än. Ser jättebra ut! Ska vi slå besöksrekord i år eller...? OBS! Enkelrummen är slut och fyrbäddsrummen är snart slut också. Återstår alltså nästan bara dubbelrum!
Robin Nej, va faen! Jag som ville ha ett billigt alternativ (som 4-bädd). Hur är anexet? ;) Är det ledigt?
Jens-Granquist citat:Ursprungligen skickat av Robin Hur är anexet? ;) Är det ledigt? Om du menar "reservhotellet" så är det inget vi har bokat än utan det tar vi bara till när Hotell John är fullbokat. Först till kvarn.....!!!
Jens-Granquist citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää På söndag...hur länge har akvarieteknik öppet efter stämman? Det är inte sagt någon tid men jag skulle tro att de håller öppet tills alla är nöjda. Vi har nu passerat 50 övernattande lördag natt!
Alexander-Ylipaa Hejsan Någon från stockholm som ska till stämman på fredag den 15:de? Jag och Erik ska nämligen bo över i lidingö en natt och då på fredag åka till filipstad. Självklart splittar vi bensinen.
Alexander-Ylipaa citat:Ursprungligen skickat av Daniel Odell jag å gosatta ska ... har ni bil så åker vi nog med :) Nja....bil har vi inte....vi flyger den 14:de flyg från luleå, så vi tänkte bara om någon har plats för två cikliditer :D
Jens-Granquist Det blir trångt i Relaxen på fredag kväll!:D Det är redan 49 st som betalat in för hotell fredag natt!!! Lördag natt är vi nu uppe i 57 bokade bäddar. Ser strålande ut! Om du inte bokat än så är det hög tid att göra det nu!
Robin Jag är ganska duktig på kanonkulan. Får man visa sina kunskaper på fredagen kanske? :D Annars funkar bastu och en skön stol bra för mig.. lite pilsner också kanske. (Går det censurera för personer under 18?) ;)
Hank citat:Det blir trångt i Relaxen på fredag kväll! Det är redan 49 st som betalat in för hotell fredag natt!!! Alla ska kanske inte hänga i relaxen, en del ska kanske ut och testa det breda nöjeslivet i Filipstad:D (inte jag:))
Bilbo Kolla på http://www.filipstad.se där kan man få en överblick över nöjesutbudet, tyvärr saknas rubriken nöjesliv eller liknande i menyn ;)
GoSatta turism - mat och dryck - pub restaurnang, finns ju sju ställen å välja på låter aldeles utmärkt =) men sen får man väl hoppas på att de finns en hotellbar på hotellet också =)
imported_na21 Det största nöjet i filipstad är den lokala korvmojjen,,,å allt som kan hända där..O det kan jag tala om det är inget för sillmjölkar!:D.ett tips..när ni är ute o går..titta inte på nån..gå med lite vaggande gång...anpassa gärna klädseln tex helly-hansen o graninge kängor.man kan säga att det är lite wildwest över bygden...annars är filipstadarna väldigt trevliga o generösa människior...man får helt enkelt ta seden dit man kommer.;):D