imported
ursäkterna tryter till den grad att man måste retas för det finns för få indianer i gbg :(
Orppo
Hockey?
tacka vet jag 2 ciklidhannar som fajtas=)
(Modell sumobrottare)
/Keffkillen
jan-olof
ja det kan inte vara lätt att bo i småland och gilla ishockey var ligger närmsta lag som är nåt så när i hockey är det tingsryd,kanske malmö eller till och med HV71 eller kanske mörrum ja det finns väl en del hockeylag lite längre ner . men personligen tycker jag att jag aldrig har sett en bättre finalserie än i år, fast jag tycker att domaren borde blåsa mer för höga klubbor, fasthållningar, men dom skyller på att så gäller i internationell hockey, m en det som retar mig mest är påhoppen bakifrån nära sargen.
Plus när man ser en spelare slår med klubban bakifrån i knävecken, och sen slipper han matchstraff.
n parentes såg ni berglund i fbk när han åkte runt och jagade gubbarna.
Leopoldi
Souray for president!!!!!!!
roccster
Hårt ska det vara, tuffa tag och heta känslor!
Men man ska inte avsiktligt åka runt för att skada sina motspelare, då måste domaren blåsa och visa vad som gäller. Nu åkte iofs. Souray ut men han skulle haft matchstraff. Sätt en gräns. Jag skiter i vad som gäller i NHL eller någon annanstans. Nu spelare de i Sverige och då är det vårat spel som gäller. Någon borde ta en intervju från 70-talet där Kanadensare yrar om hur fega Europeiska spelare är med sina klubbor och spela upp den för Souray på en presskonferens. Den synen hade jag velat se.
medion
Dagens domare måste tom jag gnälla på. Hur kunde han ta straff där den
BosseJ
Återigen visades vart skåpet (bucklan) ska stå.
Enda målet kaffekärringarna gör är på en dommartabbe.
Nu blir det antagligen två raka i skandinavium.
matte
Frölunda och färjestad = pest eller kolera
Kentaberglund
Kul att ingen moderator sett den här tråden,då hade dom ju märkt att den inte alls handlade om hobbyn.
P.s. Frölunda suger
/Kenta
CRAYLEONE
VF = vildfångad?
Kentaberglund
Rawburt
Verkar stämma.
jarinen
Måste säga att jag är imponerad av Frölunda! , ren hockeypropaganda, trots att dom spelar mot ett lag som hela tiden försöker så har dom stenkoll på motståndarna.
Partisk? Inte jag! Jag håller ju på Luleå, men det är ju en annan femma.
Mvh Jari
Mathias-D
tyckte färjestad hadde dålig stil men frölunda spela bättre dom vann rättvist
Buckshot
citat:Ursprungligen skickat av Torsten
Faktum e att Växjös hockepublik e snäppet sämre än den i Gbg..
:D
mpimbwe
Jobbigt för en karlstadbo som mig att se detta... menmen bara och erkänna, frölunda är bättre. Grattis till guldet... de tar ni på måndag! *snyft*
MrFish
Hocky-säsongen är över! Nu börjar allvaret ! DIF -Häcken på Måndag..
BosseJ
Det snackas på radiosporten om att den Svenska fotbollsligan (allsvenskan) är den näst sämsta i Europa.Vet inte om dom har rätt, är det så illa?
Det har också snackats om att vi i år har haft Världens bästa hockeyliga.
Är det som radiosporten säger så är ju allvaret över nu.. eller hur ;)
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Mr.Fish
Hocky-säsongen är över! Nu börjar allvaret ! DIF -Häcken på Måndag..
Allvaret började igår, HIF- HBK 2-0 . Kopplingen till ciklider är att jag givetvis lyssnade på radiosporten under gårdagens vattenbyte.
MrFish
hmm..Jag såg det från enn annan infallsvinkel. Grattis till 2-0.Jag
misstänker att HbK inte kommer få det lätt i år. Lägg 20/6 på minnet
Micke,då gästar nämnligen Helsingborg på Stadion.
Alexander-Ylipaa
citat:Ursprungligen skickat av jarinen
Partisk? Inte jag! Jag håller ju på Luleå, men det är ju en annan femma.
Mvh Jari
Jaaa...Heja Luleå!