anli
Kom precis hem från NCS stämma i Filipstad... och den var kanon!
Otroligt lyckat, ett stort tack till arrangörerna. Det fixade ni bra!
Föredragen, maten, hotellet, Akvarieteknik... ja, allt var toppen.
Nu får vekligen Göteborg nåt att matcha inför nästa års stämma:D!
Sen var det skitkul att träffa alla sköna medlemmar på stämman!
Bilbo
Ett megastort tack till Karlskoga akvarieförening för en fantastisk stämma. Plånboken är mycket tunnare men det får man ta ;)
Även ett stort tack till Jocke och de andra på akvarieteknik, det är en fantastisk anläggning ni har där uppe!
lisabeth
Var bara där på lördagen men kan bara hålla med.TOPPEN arrangerat!!!!!!!!!!!!
Tony
Jag instämmer till fullo! Både välorganiserat och kul som bara den!
Alexander-Ylipaa
Härlig stämma, mycket trevliga människor och bra föredragshållare.
Det blir fler ciklidstämmor för lulebornas del !!!!
Zaphi
Helt suveränt! Blev mycket imponerad av allting från föredrag till att träffa folk och lottvinster *host*.
Är du hemma deran Alexander? :)
bjerland
Kanontillställning. Träffade många trevliga, och nya bekantskaper. Ser redan fram mot nästa stämma. Ett stort tack till alla som gjorde detta möjligt.
Kalle-Maja
Fantastiskt kul och intressant! Och nu vet man ju vilka ni är oxå.
GoSatta
Kan bara instämma, det va riktigt kul!
Jens-Granquist
citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja
Fantastiskt kul och intressant! Och nu vet man ju vilka ni är oxå.
Visst var det bra med namnskyltar?! Nu slapp ju jag och alla andra med dåligt "namnminne" fundera på vem det var man pratade med.:)
Tack till alla som kom till Filipstad och stämman, utan er hade det inte blivit så bra! Tack också till staben från Karlskoga Akvarieförening. Ni gjorde ett fantastiskt jobb "bakom kulisserna"!
Nyllet90
det lät som om ni hade kul! Jag måste på stämman någon gång! Hur många år framåt är plats för stämman planerad?
Zaphi
Ett.
Alexander-Ylipaa
För tillfället är vi på Lidingö och övernattar.
Larry-Stockholm
Massor av trevliga mäniskor och mkt intressanta föredrag, dessvärre var jag tvungen och vika mig så jag missade söndagen. Nästa gång stannar jag hela matchen ut.
Tack för ett bra arrangemang.
Lasse
Bright_Blue
Var det mycket försäljning av malawiciklider eller var det mest föredrag?
Mvh/ BB
peter
ett stort tack till er som jobbat med stämman den var kanon peter
ChristianAlfredsson
Ett riktigt stort tack till alla som bidrog till en kanonstämma.
Önskar också den nya styrelsen lycka till i det framtida arbetet!
Robin
Jag kan ju säga till er avundsjuka att det krävs ganska mycket skicklighet för att få ett 50%-vinstregn på mina lotter på fisklotteriet. 10 lotter och 5 vinster.. det är inte dåligt. :D
Christian: Calvusen spänner upp sig för elongatusen.. vi får väl hoppas de är kvar tills i morgon.
Stämman var helt galen i vissa lägen.. eller vad säger ni (och Delang) om fredagnattens bravader. Hur kul som helst.
Nä nu ska jag sova.. Så här mycket sömn som jag kommer att få nu ska bli skönt att få.. det är man inte bortskämd med. Inte den här helgen.
Nyllet90
det verkar ju ha verit värsta festen! Ciklid folk är ju vilda!:D
MrFish
Ett stort tack till Karlskoga akvarieförening,samt Jocke&Co på Akvarieteknik för en "superb" Ciklidstämma! Jag vill även passa på att
säga ett stort tack till alla föredragshållare och trevliga besökare. Hälsn. Patrik:)