Micke
Information om innehållet i Ciklidbladet 2/2005 finns nu på ciklid.se's förstasida.
Om du inte redan är medlem är det hög tid att bli det om du vill få Ciklidbladet med ordinarie utskick. Blir du medlem nu får du både nummer 1 och 2 i slutet av maj, vilket innebär totalt 108 sidor högintressant läsning om ciklider.
Nyllet90
bra!! :P roligt1 :p Men när kommer CB till dom som har betalat innan man skulle betala för att komma med i extra utskicket?
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
bra!! :P roligt1 :p Men när kommer CB till dom som har betalat innan man skulle betala för att komma med i extra utskicket?
Se här:
http://www.ciklid.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9893&whichpage=3
Alexander-Ylipaa
Läääängtar!
Micke
Ciklidbladet har skickats till tryckeriet idag och bör komma ut till NCS medlemmar om 3-4 veckor.
Mikael
Det efterlängtade nya nummret av Ciklidbladet är nu på svensk mark! Någon av de närmaste dagarna skickas tidningen ut till alla längtande runt om i världen!!!
Håll utkik för snart dimper den ner i er brevlåda.
/Mikael Mayer
Jonas-E
wow, det gick snabbt!! Det vart väl inte meningen att den skulle komma ut förräns i början av Juni?
Zaphi
citat:Ursprungligen skickat av Mikael
Håll utkik för snart dimper den ner i er brevlåda.
Inte "i en brevlåda nära dig" då?
Det vore väldigt irriterande nämligen... ;)
Jonas-E
hmmm..det hade inte vart bra......tänk om grann-ungarna fick tag i den och alla vill läsa på samma gång....nä, nu får jag mardrömmar inatt....inte bra..:)
Joakim-Draktoft
Preliminär utgivingsplan har god potential att kunna uppfyllas denna gång
http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=722
cfakvarielagret
Ciklidbladet anlände precis så om någon är sugen att sätta på etiketter så snabba er på att komma, ev kan man hitta sitt eget nummer och läsa det en vecka före alla andra.
tyvärr kan jag inte chatta längre ska precis sätta mig ner och läsa nya nummret av CB, det kommer att ta lååång tid.
vänligen
Christer
Hank
citat:tyvärr kan jag inte chatta längre ska precis sätta mig ner och läsa nya nummret av CB, det kommer att ta lååång tid.
Grr, din sadist!!;)
medion
Det där var riktigt elakt
Undrar om ett sådant uttalande inte kan tolkas som hets mot folkgrupp? :D
Nyllet90
åhhh... CB!!! Jippi!:D
Ja du medion det kanske det kan, jag ska snacka med min farsa om det! han är nämligen snut! :D
cfakvarielagret
Pust alla CB är packade
hmm undrar om vi orkar gå till posten eller om vi ska vänta några dagar, ja då kanske den kommer i slutet av nästa vecka till er
kanske orkar vi åka i morgon.
Christer
Bilbo
Du é la för go du Christer :D
imported_na20
Hej!
Christer,vad fuskit får du tjuvläsa CB innan vi andra.HAHAHAHAHA.Mvh Ann-Mari
Mikael
Eftersom alla CB nu är paketerade och färdiga för vidare färd med posten återstår endast några dagars längtan för alla väntande NCS:are. Åter ett mycket bra nummer med massor av intressant läsning. I vanlig ordning finns i årets andra nummer av CB en rejäl artikel från stämmohelgen i Filipstad. Ni som inte kunde vara med i år lär bli gröna av avund när ni läser om allt kul vi andra hade
Tidningen skall var framme absolut senast på måndag nästa vecka om posten uppfyller sin del av avtalet. Troligen får de flesta tidningen tidigare än så. Våra nordiska grannar får nog vänta till ngn gång tis-tors nästa vecka men sen ska tidningen vara framme även där.
/Mikael Mayer
(som är avundsjuk på er andra som har allt roligt kvar att läsa, mitt exemplar har redan börjat bli tummat och slitet...:(
anli
Min fru och jag blev lite upprörda över en bildtext;), men annars var det trevlig läsning!
ChristianAlfredsson
Ni får göra upp det på styrelsemötet i helgen.