anli
Absolut, gumman skickar med mig knogjärnet.
Robin
Är jag med på bild?
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Robin
Är jag med på bild?
Med hänsyn till att Ciklidbladet är en familjetidning kunde vi inte ta med några bilder av dig från stämman...;)
Alexander-Ylipaa
citat:Ursprungligen skickat av Micke
citat:Ursprungligen skickat av Robin
Är jag med på bild?
Med hänsyn till att Ciklidbladet är en familjetidning kunde vi inte ta med några bilder av dig från stämman...;)
Hahahaha.....!! :D:D:D:D
Jonas-E
Jag trodde inte att robin fastnade på bild ;)
Joakim-Draktoft
Jodå..... han finns där allt, att användas när han minst anar det, men inte i CB av ovanstående skäl.
ChristianAlfredsson
Kjell har skrivit artikeln och valt bilderna. Tror att alla bilder på dig var suddiga :D
Bilbo
Jag har lite snygga bilder på Robin, eller rättare sagt bilder på Robin när han är riktigt snygg ;)
Micke
Det är bara att säga ifrån om du behöver en ny avatar Robin! Vi är många som kan hjälpa dig med bilder...:D
Jonas-E
Mitt första minne av Robin "Live" : In i biljard/pingisrummet på ciklidstämman kommer en hårig kille i badbyxor som är ca 20cm kortare än jag. För de första trodde jag inte han skulle snacka så jääkla mycket som han gjorde och sen trodde jag inte att han vart så kort :) De va rätt skoj o hälsa på Robin i verkligheten särskilt eftersom vi snackat en del via Msn innan. Ciklidstämman var ett grymt roligt arrangemang :D
Robin
Vad är det jag hör? :D Jonas.. alla är väl 20 cm kortare än vad du är? ;)
Har ni något roligtbildbidrag på mig så är det fritt fram att maila dem till mig. robin@troffemicke.com
Är det en riktigt kul bild kanske det tom blir en ny avatar om Jocke godkänner den.
Fick föresten mitt CB idag.. med ett personligt meddelande på adresslappen.. det är inte alla som får va? :D Tack du som skrev det.. jag tror jag vet vem.
Cutekid
Hoppas att cb dyker upp idag. Ska bli ballt att få läsa om stämman då man inte kunde närvara.
Hur var min artikel Slobban?
Mvh
Alexander-Ylipaa
Väntar också på CB.
Någon som kan ge nån slags kritik om min artikel?
Mikael
Tidningen skall vara framme hos er alla idag :) En massa trevlig läsning har ni framför er, bland annat Alexanders mycket läsvärda artikel som sprudlar av energi och framåtanda!
Jag ser redan fram emot CB3. Hur jag ska klara hela sommaren vet jag inte, det lär få bli en massa omläsning av gamla CB för att hålla abstinensen borta.
/Mikael Mayer
Jonas-E
Hahaaa....de där me att jag e 20cm längre än alla andra stämmer inte, har faktiskt en på jobbet som är 1cm längre
Jag får väl hoppas på att ciklidbladet ligger i lådan när jag kommer hem...jag har precis fått el-gubben att fixa ordentligt med el-uttag nere i hörnan så efter allt arbete ikväll med att omorganisera alla kontakter behövs det lite kvalitetsläsning :)
Cutekid
He he
Jag fick en inblick i min artikel live via webcam tack vare Alex som var vänlig och visa upp den i sin cam.
Perfekt när man har en lam dag i skolan som tar slut kl 17.00 och man förhoppningsvis har ett rykande färskt ciklidblad som väntar hemma.
Kanon Alex.
Mvh
Bering
Yes !!! Som vanligt ett fullpackat nummer. Kaffet smakar extra gott dagar som denna. Strålande tidning. Tack alla inblandade.
jallen
Som ganska ny medlem så har jag idag fått mitt andra nummer av CB och det kändes riktigt roligt. Ser redan fram emot hösten och nr3
deathdealer
Robin; JAG är med på bild, och innehar numera titeln "klantar_le No1" *asg*
Deathdealer
Cutekid
Yepps .. så har man uthärdat en dag på univeritet. Jobbigt när tidningen ligger hemma och väntar. Nu är man i alla fall hemma och då väntar både CB och jaktjournalen .. götta.
Mvh