Alexander-Ylipaa
Då var det fredag igen. Kom just från sjukan och fått mitt gips borttaget från fingret, som har varit brutet. Ingen vacker syn, kollar man på fingret så tänker man genast på en förvuxen morot med en vinkel på ca 90 grader åt höger :)
Nåja...man får leva med det.
Skål.
Alexander-Wiberg
Märkligt att du skriver detta Alex, för jag har precis varit på sjukan och fått det konstaterat att mitt finger inte var brutet. Naturligtvis har jag skadat fingret på min vänstra hand som jag dagligen använder, men det är ju i och för sig naturligt att det blir så.
Du blir väl återställd eller?
PatrikMalmo
Ehh... vad håller ni på med? Fingerbrytartävling? Jag ser gärna på, men deltar inte... trist för er bägge och hoppas ni blir fullt återställda bägge två!!
Själv har jag jobbat hemma idag, och haft tid med mycket annat. Trivsamt som omväxling. Börjar suga i öltarmen nu, så det kanske är dags att öppna första biran... :)
Hilsen,
P
Micke-Lovberg
Bastu + bira = bra början på helgen..........
Alexander-Ylipaa
Alex, Patrik:
Ska jag vara ärlig kommer jag inte dessvärre inte bli det. Mitt lillfinger förbli krokigt och stelt. Jag kommer inte kunna böja fingret till 100% med andra ord.
Micke, bastu är fint...kom just ur en ;)
Micke-Lovberg
Börjar få en härlig vana att fira in helgen på.Bastu + bira.
Sen ska det skrapas silikon i ett 152L´s och kanske ett och annat finger när biran börjar verka.Silikonar om i morgon förhoppningsvis.Trevlig helg på Er.