anli
Usch... då hoppar jag över å tjacka den där lost-dvd-boxen!
Serier som inte tar vägen någonstans stör mig. Annars är serier bäst på dvd, skall rycka loss kabeleländet så slipper jag allt skräp
Alexander-Ylipaa
Hoooo...fredag...känns stabilt! vad händer i kväll? Grillen lär ju iallfall inte gå varm, trotts all snö har regnat bort. Skandal !
Blir nog äta gott och sen iväg mot lokalen.
anli
Hehe.. jag skall ta en liten caprinia med gumman framför karen och spana in om min behandling med "Easy-life" har haft någon effekt.
Dottern skulle fixa käket och sen blir det en film på duk! Har precist införskaffat en projje till hemmabion å det är hur kul som helst! Det blir film, film och mer film i helgen.
wofflan
låter nice, själv skall jag på disputationsfest för en kille på jobbet, vi sitter och fixar med spexet nu, och inte tänker vi vara snälla ;-)
GoSatta
Själv ska jag faktist grilla! :) fast inte utomhus då.
Per-B
Jag har just byggt en akvariebänk och ska fira med lite rött och god mat.
Men jag tar det lugnt med vinet, imorgon bitti bär det av till Gbg. Tyvärr hinner jag inte besöka ciklidauktionen.
terpentin
har precis halvstorstädat mitt lilla afrikakar. ska jag ta en absinth och bara slappa... ska iväg tidigt imorgon och leka flyttkarl.
dinajel
Själv ligger man hemma och är förkyld. Men vad kan då vara bättre att lägga sig i soffan med täcket över sig och ligga och titta på nya 375:an med Tanganyika-firrar?
Dessutom har jag precis börjat läsa deckaren "Prinsessan av Burundi" av Kjell Eriksson. :) (Kan det vara en pseudotroph... flåt pseudonym för Kjell Fohrman? ;) )
Kalle-Maja
Ni slipper oförklarligheter från mig, snustorrt ikväll. Måste sitta och förbereda en grej för nästa vecka och i morgon ska jag upp tidigt och jobba som flyttgubbe. Ganska stekt alltså.
MrFish
O jag som suttit o väntat på ditt bästa epos! -Alltså ingen show i kväll :(
-Fish-
MrFish
Jepp Fredag! "Själv ligger man hemma och är förkyld." Trist, men du ändrar väl avataren när du e frisk? ;-)
Tony
Mumma, några ouzo värmer fint samtidigt som jag är färdig för dagen med auktions-grejjerna.
MrFish
Hoppas ni får en Riktigt fin auktion Tony! -Hoppas att du har överseende med att "firren" inte dyker upp! -Jag älskar fisk-auktioner, men de skall helst ligga inom en 4-mils omkrets
för att motivera mitt arsle att ta mej dit. :-)
Tony
Jag hoppas du du dyker upp till vårauktionen fisken, för här på västkusten är det exotiskt värre ;)
MrFish
Exotiskt värre... Ni ###kan då få till det. Tony, du skullle komma förbi! -Vad hände?
-Fish-
Cichlidaholic
TonyMumma, några ouzo värmer fint samtidigt som jag är färdig för dagen med auktions-grejjerna.
Ett litet tips testa Molinari istället för Ouzo =) Ouzo har inte riktigt det där lilla extra som sambuca ska ha. Och testa gärna en slippery nipple dooley ovanpå ;) o ta en till åt mig =)
dinajel
Mr.FishTrist, men du ändrar väl avataren när du e frisk? ;-)
Haha. Självklart. Då kommer en bild på en frisk, färgglad och leende Dinajel.
Edit: Det är tydligen ingen förkylning, det är halsfluss orsakat av virus, dvs. inget penicillin i världen hjälper. Hurra!
Tony
Fish, jag är är ledsen att jag inte hälsade på, men det blev på tok för sent :( Vid nästa stockholmssväng skall jag planera in för massor av privat-ärenden, så jag hoppas jag är välkommen då istället :)
Peckers, sambuca har något skum kemisk smak som jag inte gillar.. sen finns det ju massor av ouzo-sorter att välja på :)
Kalle-Maja
Säg till mig med Tony när du är i krokarna, så man kan sammanstråla. Trist om det bara ska vara en gång per år.
Alexander-Ylipaa
Mr.FishExotiskt värre... Ni ###kan då få till det. Tony, du skullle komma förbi! -Vad hände?
-Fish-
Firren, jag kommer gärna förbi dig :)
Ska till träsket vecka 49 ;)