TroffeMicke
Regnet det bara öser ner......och vi som skall ha mer soltimmar än Karlstad!!!!!!!!!!
Kan man stämma SMHI?
Daniel-Odell
biljetter inköpta till festimad, metallfestival i Madrid nästa helg!
Slayer, system of a down, sick of it all, Prodigy!, turbonegro, marilyn manson mfl.
Åsså har ja införskaffat Comeda Congelato till kampfisken under lunchen (frysfoder) så nu kanske sture börjar äta. annars får ja starta en tråd på zpet "kampfisken sture har anorexia"
Ola-Svensson
Jag har en Rivulus cryptocallus som inte kakade pa flera manader. En kompis (Jon) fragade "if he bites other fish, will they turn into one of them" (alla som sett en massa zombiefilmer vet vad som menas). Jag forsokte levande roda mygg, levande artemia (vuxen och nyklackt), levande daphnia, levande cyklops, torrfoder, pellets osv. Slutligen - rakmix! Nu ar han snart fit for fight igen!
Daniel-Odell
sture är märkbart hängig efter 3v utan mat. har bara testat med flingor. idag försökte ja köpa röda mygg.
på knackig spanska sa ja typ: comida frio para los pesces? mosquito rouge?) killen stirrade på mig. Fresh? si si sa jag, cold! så ledde han mig bort till en frys med två sorters frysfoder; artemia å krill.
Snart slutar jag å ska testa om sture kan tänkas äta lite av dessa produkter.
Håll tummarna för sture! som förövrigt simmar runt i vatten på flaska, för klorvattnet i ledningarna blir ingen glad av.
Cutekid
Go Sture!
MrFish
citat:Ursprungligen skickat av Daniel Odell
biljetter inköpta till festimad, metallfestival i Madrid nästa helg!
Slayer, system of a down, sick of it all, Prodigy!, turbonegro, marilyn manson mfl.
Åsså har ja införskaffat Comeda Congelato till kampfisken under lunchen (frysfoder) så nu kanske sture börjar äta. annars får ja starta en tråd på zpet "kampfisken sture har anorexia"
#####################################################################
Jag avis???,jo jag är jävligt avis!! Jag skulle verkligen vilja se
bla. banden du räknade upp. Smuggla in en videokamera!!:D
Tony
Ehum, metalfestival med ett enda metal-band?
Kalle-Maja
Vad gav du han innan du gick till mataffärn? Cornflakes?
Kalle-Maja
Sluta retas nu! Prodigy, sommar och sol kommer se´n. Nu är det sen vår, och här uppe tar vi det lugnt och i rätt ordning.
Ironic
Ni verkar ha det trevligt på fredagarna!
Sticc
sover ni nu ??
MrFish
citat:Ursprungligen skickat av Ironic
Ni verkar ha det trevligt på fredagarna!
##############################################
Kom igen nu...Vadå -NI-!! Vad med i "gänget" Ironic!:)
Daniel-Odell
Sture är död :(
Ett offer för dagens kroppsfixering. Anorexian har skördat ännu fler liv.
GoSatta
FISKMÖRDARE!!
köpte 6 rödciklider igår. en gick i munnen på labyrint gäddan direkt, å nu på morgonen såg jag att din dj*vla nandus var ovanligt tjock :)
men 4 kvar och dom ska nog klara sig :)
jannemannen
Ett säkert sätt att döda en sk "fredagstråd". Är att prata fisk...
malplacerad
Har precis beställt biljetter till
www.gatesofmetal.se
och inväntar starten av serien OZ på ztv, så spännande kan det vara sent en fredag. :D
Nyllet90
nää... Nu är det lördag!:D Det blir en lördag framför ciklid och Aquarium malawis lagerlista!:D
Tony
Näe, i detta ljuvliga väder är det grill och pilsner som gäller fram till Speedway GP börjar :)
Nyllet90
näää... seedway är ju inge kul! Ciklid är roligare!:D Men alla har ju sina egna åsikter![:P
Jens-Netteberg
Tydligen tycker även jag att Ciklid är roligare än speedway eftersom jag nu sitter här och skriver.
Pilsnern hänger jag gärna med på men speedway, Nä!