medion
Fy vilken fredag!
Toppen gick på bilskräpet. Så nu sitter man å tröstar sig med en öl.
Om det för övrigt är någon som är duktig på å skruva på volvomotorer får han/hon gärna kontakta mig.
Nyllet90
toppen? är det topplocket? hehe.. jag kan inget om motorer! :D
medion
jo man brukar säga att toppen har gått. Fast i själva verket så är det topplockspackningen som har gett med sig. Vilket resulterar i att kylarvattnet försvinner och att bilen börjar ryka blått. Ungefär samma blå färg som Metriaclima sp zebra "maisoni reef":D
skorpio
Ingen här som vet vad som hänt med Hutti??? han har inte vart här på år och dag ju.......saknar den underfundiga humorn:D.......jävla kuligt väder det är i riket oxå.......Moss
Joakim-Draktoft
Hutti var här så sent som 2005-04-16 då han postade senaste inlägg.
skorpio
Jaha då var det Fredag iiiigen...har blitt några i ens liv nu....underbart väder är det ju...varmt o skönt..som gjort för en mjödafton på altanen i oset från grillen........Är det samma skitväder i hela svedala.......kallt o jävvligt är det......o gräsmattan växer så man kan se på typ.....mmmm.......någon som gjort något kul i veckan???...ska vi utlysa veckans scoop????....Moss
zekke
Här i Uppsala ser det ut som gamla Ruhrområdet, grått och trist.
Men det blir väl en whiskey eller ett par ikväll iallafall :)
Alexander-Ylipaa
I luleå är det mulet och grått....trist som fan. Inget händer....så är det.
tropfrog
Här i Växjö är det trist och mulet, men jag är på väg att fira min examen som nu är ett faktum...Så inombords skiner det rejält......Jippiiie
MVH
Magnus
RobbanG
Man får säga grattis till examen och önska lycka till, tropfrog. Får man fråga inom vad du examineras i.
Cutekid
Vi får väl passa på att gratulera Robin med som tar studenten i dagarna. Grattis!
Ola-Svensson
I Hull ar allt skit. Det regnar och PCR-guden gillar mig inte.
MrFish
"Sommaren är kort,det mesta regnar bort.Men ta för dej ,solen skiner kanske bara idag" Nej,den där texten/låten stämmer inte för Stockholm heller.....
tropfrog
citat:Ursprungligen skickat av robger-8
Man får säga grattis till examen och önska lycka till, tropfrog. Får man fråga inom vad du examineras i.
Tack!! Jag blir civilekonom med logistik som specialämne.
MVH
Magnus
StefanL
Grattis Tropfrog och Robin!:D
Här skiner solen, brudarna är näck, vunnit millar på lotto, precis fyllt ett sprillans nytt kar med VF malawi, köpte ett hus igår och nu ska jag snart dra mig till ICA Maxi i min lilla röda...Ferrari.
*Man kan ju drömma en sketen dag som denna...det är iallafall fredag*
Centurion
citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson
Grattis Tropfrog och Robin!:D
Här skiner solen, brudarna är näck, vunnit millar på lotto, precis fyllt ett sprillans nytt kar med VF malawi, köpte ett hus igår och nu ska jag snart dra mig till ICA Maxi i min lilla röda...Ferrari.
*Man kan ju drömma en sketen dag som denna...det är iallafall fredag*
:D ;)
I övrigt, grattis till er som tar examen/studenten! Det var härliga tider det
malplacerad
Här i västerås är det 25 grader varmt och solen skiner
Grått och trist som i övriga landet, men inget som en kall öl kan fixa! Håller på att meka ihop en hemlagad pizza, sen blir det väl att somna i soffan.
Ante
ska åka ner till akvarielagunen imorgon och hämta fisk och stenkoraller och firar med lite frillning och en pille eller två och planerar hur ofantligt snyggt det kommer bli i burken imorgon, ha dé bra folk´s
Jonas-E
Mina Tr. moorii Masanza har börjat visa upp sig lite. wohooo........firar med Sonata Arctica på full volym och en Smirnoff ice (ölen är slut, får gå på blannevannet)
Tony
Sonata Arctica är ju diskusmusik och passar inte bra till troffar. Passar visserligen ännu sämre till Dimidochromis-släktet ;)