Alexander-Ylipaa
Inge film här inte..jäsa och äta hemmagjorda pizzor...aaaaaahhh
Jonas-E
hmmm....jag fick precis ett gäng skivor...nu ska de lyssnas.
detta dök upp i lådan:
Savage Circus - dreamland manor
Bästa skivan i år?
Stratovarius - Stratovarius
Bra låtar men kanske jag har förväntat mig för mycket
Edguy - superheroes ep
vilken ep, nu är det bara att vänta in fullängdaren.
och detta dök upp på ticnet:
Helloween + Primal fear 2 december...*måste köpa biljetter*
Stratovarius + hammerfall i Stockholm. Jag vill dit men vafan, kan inte lägga ut 1500spänn på en enda konsert (resa + biljett)
imported_na20
Hej!
Jag har köpt min nya tyska cello nu,den är något äldre än Kjell Fohrman.Den är 100 år gammal.Ett fantastiskt instrument.Mvh Ann-Mari PS:Dessutom hade jag solokonsert i Huddinge i tisdags,fullsatt!
Micke-Lovberg
Nåja,nu är jag ju inte från Västkusten, men dum nog för att ge den en chans i alla fall :)
I och för sig har jag inget emot svenska filmer,så jag går dit med öppna sinnen.
Passar på att gratulera till både cello och utsåld konsert, annmari!
MickeA
Klart du ska på Helloween! Den andra dyngan kan du kasta/skippa. :-)
iofs, edguys senaste har jag inte hört och Tobias Sammet är ju ett geni så det är säkert hur bra som helst, men jag börjar växa ifrån den musiken.
Nu tänker jag hur som helst poppa popcorn och sätta mig för att se någon gammal film.. Tips emottages tacksamt. :)
Micke-Lovberg
Någonting svenskt kanske :)!
Vad är Din stil på filmer då?
imported
Jag satt nys och såg Wallanderfilmen "Byfånen".
Den var riktigt bra, men som andra wallanderfilmer så får man sitta och tänka en stund efteråt för att förstå hur allt hänger ihop.
Trevlig Fredag alla forumnissar!
/Gustav
Jonas-E
Helloween är riktigt nice, men ändå var det bäst med mikael kiske på sång, dock är andi deris bra, men inte lika bra.
Hörde precis lite låtar med nocturnal rites och efter att ha sett dem i sommar är de lätt ett av de bästa svenska metal-banden. Vilket jäla tryck, o sångarens röst går inte av för hackor.
Micke-Lovberg
Nu bär det av till bion,popcorn och läsk.
Gud ända in i h-vete vad patetisk standardiserad jag känner mig.Urrgghh.
Nåväl.Trevlig fredagkväll på Er!
anettea
I morgon är det kulturnatt i Uppsala. Är det någon som skall "ner" på det? Själv festar jag "lite" kväll, vi får väl se om "orken" håller till imorgon.
/Anette
malplacerad
Skål!
Daniel-Odell
jag dricker drajja, de va inte så gott .... damn u anli
imported_na20
Hej!
Jag och Bosse ska se på Walker Texas Ranger med en som heter chuck Norris.Har matat fiskarna.Förresten på tal om Chuck Norris:
www.chucknorris.com Mvh Ann-Mari PS:Trevlig helg på er alla.
MrFish
Sitter med en fegis, har inget att se fram emot. I morrn skall jag på
"födelsedags paintball" Jag hatar det, gör så j222la ont..
Har rensat några skitiga burkar o min knoge kom på att jag glömt att slipa täckglaset...bluub, bluub,
Jonas-E
själv sitter man här hemma och har precis åkt hem från stan eftersom jag glömt att fixa nytt id-kort. Fan va klantig man är. Polaren skulle bjuda på en öl eftersom min lön inte dykt upp än. och det missar jag.
Men vafan, kunde läsa klart ciklidbladet i alla fall och kommer väl att ha lite mindre huvudvärk än vanligt efter en fredagkväll.
skorpio
Ikväll är det LOST..sen bara två dagar kvar he he
Tony
Skit också! Ikväll får akvaristiken gå före Lost, men det får väl gå för den här gången :(
skorpio
Vilket tryck det verkar vara på denna sida nu för tiden???Inga bataljer alls??? Troll??...hm....nåväl...lugn kan ju oxå vara skönt......Moss på er alla
skorpio
Ja LOST är en märklig serie va?....inte så vidare bra men man vill änndå se vad som händer.....fast tycker nog det rör på sig lite mer denna säsong.....händer saker fast inget händer igentligen....bra upplagt helt enkelt...trollbinder...he he....
Tony
Exakt så är det väl med Lost.. jag blir irriterad på mig själv för att jag tittar på en så innehållslös och seg serie, men något gör ju det hela intressant.