citat:Däremot så ser jag inte mening att skriva sina "dagböcker" här på ett forum och berätta saker som inte tillför något nytt.
Nej det är inte bra med "dagböcker" i för stor utsträckning...men jag ser inte den tendensen att det skulle eskalera i någon dagboksström...
Alla ämnen, avancerade ämnen såsom de lättsamma med nybörjarklang, tillför något. Allt är beroende på den egna erfarenheten och kunskapen inom hobbyn...
Jag har inget emot att ibland få en nostalgi-tripp i hur det var när jag själv började, den entusiasm och det enorma intresse man visade då...den glädje över nyinskaffad fisk...nylekta ciklider osv...
Just detta ämne har kanske inte "nybörjarstuket" i sig...iallafall inte för mig då jag knappast kastade mig ut i naturen och jagade mygglarver. Det är av den anledningen som jag tycker detta ämne är intessant. Jag har aldrig fixat mat till firrarna på det sättet, men det skulle vara roligt att prova någon gång.
citat:Tror säkert personer här på ciklid.se också skulle varmt välkomna mina 100 intressanta inlägg om mina egna erfarenheter då jag kikar på mina malawi (uppdelat på 20 trådar självklart). ;)
Absolut! Jag skulle följa dom iallafall...:D