Prayerman
Jag åker till Göteborg för en akvarierunda 30 Juli, víll du hänga med? Zaphi kommer visa oss runt.
Jag åker från Jönköping är 7.30! Vi delar på bensinkostnaderna!
NYTT PROGRAM FÖR GÖTEBORG!
09:30-09:50 Zaphi's lokal
10:00-10:30 Herkules Zoo
11:00-12:30 Nol Ciklidhobby
12:45-13:15 McDonalds på Ale Torg
13:30-14:45 Trop Akvariefiskimporten (Z. kommer tebax 14:30)
15:00-16:00 Lerum
16:30-18:00 Janne
Ni som vill med anmäler er till mig via min mail, snarast!
Alla detaljer om mötesplats för avfärd och även var vi möts i Göteborg får ni när ni anmäler er! Avresan från Jönköping blir 7.30 på morgonen!
OM NI SKALL MED FRÅN JÖNKÖPING, ANMÄL DET TILL MIG SENAST 28 JULI!!!
Tony
Jösses vilken framförhållning. Om jag inte reser bort eller så åker jag gärna med.
Prayerman
Japp, vi vill att folk skall kunna boka in det! Men vänta gärna med att anmäla er till jag är hemma från Italien.
Zaphi
Klart du skall med Tony! Det är väl inget o snacka om?
tropfrog
Jag möter upp om jag inte fått jobb innan.
MVH
Magnus
Alexander-Wiberg
Hoppas jag kan vara med. Kvällen innan någon gång vid 21.00 börjar tonerna till "City of Blinding Lights" på Ullevi, och där står man. Förhoppningsvis stannar jag kvar i Göteborg över natten och då ansluter jag!
Prayerman
Hur har du det med bil Alex? Hur kommer du hem?
Alexander-Wiberg
Riktigt bra fråga Tomas. Den måste jag klara ut snart. Har förmodligen inte bil, så om det finns plats över vore det ju bra! I värsta fall får jag åka hem med mina kompisar och missa dagen, inte så roligt. Men jag ordnar detta på ngt sätt om jag skall medverka!
Hank
citat:Hur har du det med bil Alex? Hur kommer du hem?
citat:Riktigt bra fråga Tomas.
Jönköping och Habo ligger väl nära varandra, eller....
Alexander-Wiberg
Visst ligger de nära varandra. Men som jag tidigare skrev så åker jag till Göteborg dagen innan för att beskåda U2, och då är det inte säkert att jag har bil dagen efter. Alltså undrar Tomas om jag behöver skjuts hem, och kan kanske planera lättare efter det.
Prayerman
Du kan ju alltid haka på från Jönköping på lördagen! Du hinner ju sova någon timme iallafall! ;)
imported
Vi är ett gäng på minst 3 personer från Eksjö/Nässjö som har för avsikt att hänga med
Prayerman
Gott att höra! Nu på tisdag åker jag till Italien! Ni som vill följa med, maila till mig och skriv hur många ni är, varifrån ni kommer och om ni har bil. Skriv ner telefonnummer till. Är ni flera som anmäler er på en gång så skriv ner EN kontaktperson!
Det blir hur gött som helst i GÖtet! Speciellt nu eftersom jag har ett nytt 600 liters kar igång! :)
Zaphi
citat:Ursprungligen skickat av Prayerman
Nu på tisdag åker jag till Italien! Ni som vill följa med, maila till mig och skriv hur många ni är...
Jag åker gärna med till Italien! ;)
jallen
Är på semester och är kanske i Göteborgstrakten just denna lördag. Vore kul att i så fall hänga med och beskåda dessa affärer och lokaler.
Prayerman
Nu är jag tillbaka från Italien! Så ni som vill haka på, maila mig!
Ironic
Åkerni förbi huddinge?
Prayerman
Njae, det tror jag inte! Men du kan nog komma till den angivna mötesplatsen som de som anmäler sig får reda på! Har du egen bil är det lugnt, annars måste det kollas att det finns plats.
Prayerman
Infot jag lade in från början är ändrat! Se ovan!
Anledningen är att en del vill med som bor en bit ifrån och skulle få gå upp obarmhärtigt tidigt annars.
Zaphi
Ja det va ju synd. Lerum är nämligen rätt bra annars... Förhoppningsvis kan vi dock åka till Janne istället och det är inte dåligt det heller!