Prayerman
Alternativt kan man ju ta Lerum iställer för Herkules, de stängde redan klockan 14 i Lerum. Janne låter intressant!
Zaphi
NYTT PROGRAM ligger uppe nu i första inlägget. Det är spikat, inga fler ändringar kommer göras. Vill ni med anmäler ni er till PRAYERMAN eller möter upp oss någonstans på vägen. Tider finns i schemat.
Tony
Jag får väl kasta lite grus i maskineriet och säga att Janne inte är hemma den 30:e juli. Eller hur var det Janne? :(
jan-olof
Ja tyvärr Tony jag är bortrest den helgen, men ni får gärna komma någon annan gång mvhJanne
imported
Vad blir det för mötesplats i jkpg?? Vi är nog en full bil, från småländska höglandet.
Prayerman
Själva anmälan sker till min mail!
Maila mig och säg hur många ni blir, då gör vi upp om mötesplats! Jag vill också ha telefonnummer till en kontaktperson, gärna mobil, som ni har med er på resan!
Från vilken väg kommer ni?
Kul att ni vill med!
Prayerman
Ni som bestämt för att haka på kan väl anmäla er defenetivt till min mail. Det går att maila mig genom min profil!
imported
Låter intressant, ska ner till Halmstad på semester och vi tänkte ev. göra ett besök i götet. Hör av mig om det blir aktuellt.
Zaphi
Det visar sig att jag skall fotografera ett bröllop den dagen, så jag kommer inte kunna vara med hela tiden. :( Men det är lugnt, jag är med en sväng och kanske möter upp efteråt.
Schemat ändras inte eller nått.
Prayerman
Det är många som visat stort intresse att hänga med, men ingen som ännu anmält sig! Om jag inte fått in några anmälningar före 25 juli så ställer vi in!
Jag kommer göra en resa till Göteborg och de flesta av dessa butiker ändå den veckan.
Zaphi
Nu på Lördag är det dags för resan till Göteborg, Sveriges Ciklidmekka!
Schemat är nu slutjusterat och ser ut såhär:
09:30-09:50 Zaphi's lokal
10:00-10:30 Herkules Zoo
11:00-12:30 Nol Ciklidhobby
12:45-13:15 McDonalds på Ale Torg
13:30-14:45 Trop Akvariefiskimporten (Z. möter upp igen 14:30)
15:00-16:00 Lerum
16:30-18:00 Janne
18:00-> Öl på nån bar i stan?!?
Alla ni som vill haka på ser nu vart vi skall och när vi är där, så är ni sugna så är det bara att möta upp oss. Vi är nog svåra att missa.
Om du vill träffas på morgonen hemma hos mig så är det bara att maila viktor@zaphi.com och säga att du kommer. (Det behöver inte ni som redan är anmälda genom Tomas göra). Annars så kan man ju haka på vart man vill...
Skall bli kul o se massa ciklidfolk och jag tycker dessa träffarna är en av de roligaste grejerna inom vår hobby! Tjöta om fiskar é la halva nöjet!
Tony
Uscha, jag är verkligen ledsen att inte kunna åka med, men det blev en hastig beställning av flygbiljetter till den grekiska övärlden.. Ungefär samtidigt som ni landar på McDonalds landar vi på Santorini, vet inte vilket som låter bäst ;))
Ha det så kul!
Prayerman
garanterat är det zoobutikerna som är bäst! ;) Nja, hade nog gärna varit i grekland istället. Ha det gott!
MickeA
Det ser ut som jag ska ner till göteborg precis då. Och som det ser ut så kommer jag att passera Nol förhoppningsvis vid den tiden när ni är där. Jag kanske kommer in och säger hej jag med. :)
Prayerman
Kul!
MickeA
Men just nu lutar det åt att jag måste köra en 20 mil omväg via stockholm för att komma till göteborg (fruntimmer!!!) och då lär jag inte passera Nol. :-/ Jag hade nästan sett fram emot ett fisksnack över lite McD-käk efter att man dreglat klart på Nols ciklidhobby.. Nåja, vi får se hur det löser sig. ser ni en halvfet snubbe med solglasögon och någon sorts hårdrockströja inne i en ciklidaffär så är det förmodligen jag. :)
Tony
Hade det inte vart för solglasögonen lät det som mig ;)
MrFish
jaha, då är det "rise and shine" imorrn alltså grabbar!
Jag önskar att jag bott lite närmare civilisationen..(He,he,..)
Jag hoppas att ni får det bra i morrn. Och att "farbror" Zaphi tar väl hand om er "freaks" -Mr.firren-
StefanL
Trevlig resa och jag hoppas verkligen att detta initiativ betalar sig!:D
Bra jobbat!!
Nyllet90
Skulle vara roligt att hänga med! Synd att man bor en bit bort!