shcolsson
Jag provade att ladda upp en jpg-bild igen och får samma fel igen, men denna gången blev det dokumenterat.
Så här står det:
"Ett problem uppstod med sidan du försöker nå och den kan inte visas."
och "HTTP 500 - Internt serverfel
Internet Explorer ", väldigt uttömmande svar?????????
Pikkenix
Lustigt, hur stor är filen du försöker ladda upp?
Har lagt till så att andra felmeddelanden ska visas så får du fel igen så posta det här.
Fungerade fint för mig att ladda upp och har fungerat för andra under dagen.
shcolsson
Filen är på ca 400-500 kb. Jag ska prova igen ikväll.
shcolsson
Tja, jag provade igen. Nu står det "Bilden laddad!", men jag kan inte se den på sidan.
Filen är på 448 kb.
Pikkenix
fasen va lustigt, vilken fisk är det?
shcolsson
Jag provade med Protomelas sp. Taenilatus "Mkonde", favoriten bland Malawi.
Igår provade jag hemifrån och idag från jobbet, (Berätta det inte för någon,) men det blev samma resultat.
olof
Hej!
Jag lyckas inte heller ladda upp bilder. Medelandet att det har lyckats kommer upp men ingen bild.
Mvh
olof
Pikkenix
haha, kan du maila över bilden till mig på pikkenix@pikkenix.com så ska jag ta en titt, verkar nämligen inte vara några fel på uppladdningen vad jag kan se.
Pikkenix
Det låter inte bra det här...
Samma med dig då olof, kan du maial över bilden till mig så får jag kolla på det.
Pikkenix
Har nu lagt in status för vad som händer så ser jag var felet är. Händer det fortfarande inget så posta vad ni får för meddelanden.
Fredrik
Va e de för firre i loggan?
shcolsson
Provade igen, får "The page can not be displayed".
HTTP 500 - internal server error.
Vilken adress ska jag maila till? Det är kanske bättre du och jag testar den vägen så slipper de övriga i forumet lida av mitt problem.
shcolsson
Just det! Du skulle kanske ha "Kontakt" på sidan så man får din e-mailadress den vägen.
Mvh
Håkan
hansh
citat:Ursprungligen skickat av Fredrik
Va e de för firre i loggan?
Det är en Channa pleurophthalma. Det är kanonfina fiskar. En stimmande ormuhvudsfisk från indonesien/borneo.
channaholic
/hansh
Daniel-Odell
det är min, men jag har bara en ... ett stim skulle inte sitta fel men svåra att få tag på tyvärr :-(
hansh du har inga tips? :)
Fredrik: länk till "hela" bilden:
http://orm.stfu.se/images/fish/oddballs/c_pleurophthalmus.jpg
Leopoldi
Jag skulle vilja ha en tidangivelse på "Min sida" där man ser när man var senast inloggad. För när månaderna går så kommer inte alla var så aktiva och då vill man veta vilka sidor som är uppdaterade och inte.
hansh
Prova tyskland.....
Det var länge sedan jag såg några pleuros i sverige och de få gånger jag sett dem har jag inte kunnat stuva in dem någonstan här hemma :-(
Men det borde ju onekligen finnas unga/vuxna djur i landet då de sålts både i stockholm och göteborg vad jag vet, det gäller bara att hitte dem som sitter och trycker på djuren.
//hansh
Daniel-Odell
hansh: vi behöver slå ett slag för ormskallarna i sverige .......
www.channa.se kanske ;)
Pikkenix
Felet med upplading av bilder ska vara fixat nu. shcolsson kan du bara bekräfta att det även fungerar för dig nu, har testat med olofs bild och funnit ett fel som är åtgärdat.
Leopoldi: Du vill alltså se när du loggat in när du senast loggade in för att själv ha koll på vad som ska uppdateras, inget som andra ska se?
Låter som en vettig grej.
Leopoldi
citat:Ursprungligen skickat av Pikkenix
Felet med upplading av bilder ska vara fixat nu. shcolsson kan du bara bekräfta att det även fungerar för dig nu, har testat med olofs bild och funnit ett fel som är åtgärdat.
Leopoldi: Du vill alltså se när du loggat in när du senast loggade in för att själv ha koll på vad som ska uppdateras, inget som andra ska se?
Låter som en vettig grej.
Nja.....det jag ville var att se hur uppdaterade andra odlare är. Jag vill kunna se om Odell uppdaterade sin sida igår eller i slutet av mars........