H2O De är skickade från Hawaii den 17é så de bör vara på plats inom ett par dagar. Började förbereda frigoliten igår. Har insett att det är ganska mycket jag har köpt :) Så är det nån i Gbg/Kungsbacka som är intresserad av en bunt kan ni skicka mail.
tropfrog citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren topfrog vart köpte du dina? Via en kille som inporterade på saltvattensguiden. Det förekommer saminporter lite då och då på den siten. MVH Magnus
H2O Nu har de äntligen kommit, var ett tag på Tullverket som har öppnat och funderat på vad det kunde vara :) En massa planor är det, satte igår 13 st på tillväxt på överkanten akvariet. Kommer fotografera inom de närmsta dagarna och sedan följa tillväxten.
wofflan hur går det för era plantor? Mina har kommit igång men de växer inte så snabbt. Vågar inte dra på en massa med näring nu i början innan rötterna har kommit igång ordentligt. Jag låter mina växa i hushålspapper och vattnar med akvarievatten. Har en plastpåse över som miniväxthus. Hur gör ni som också köpte genom Marcus?
wofflan Försöker blåsa liv i tråden igen. Imorgon skall jag försöka komma ihåg att ta med kameran från jobbet. flyttade mina idan till en större glasskål och satte ett plasttält över. Fäste plantorna genom ett hål i en frigolitbit. Förhoppningsvis får de mer rötter och kanske även luftrötter nu.