Prayerman
Är datum för denna bokad än? Jag är tokuppbokad på helger (långt i förväg) så det skulle vara gött om man fick reda på datum i god tid.
Jag vill inte missa den ett år till! :)
Zaphi
Ett preliminärt datum finns, men jag vill inte gå ut med något förrän vi haft vårt nästa planeringsmöte på Tisdag.
Tony
Det gäller ju att prioritera rätt Tomas, då löser sig allt sånt :)
ChristianAlfredsson
Perfekt. Mycket snart så ska ju kalendern för nästa år skickas för tryck och då måste datumen vara med. Datumen brukar bero mycket på hur man får ihop föredragshållare. Ibland har man fått byta helg för att få hit de man vill.
cfakvarielagret
Men om det finns ett preliminärt datum så är det väl bara att säga det ? betyder ju inte att det behöver bli det till 100%
vänligen
Christer
Tony
På tisdag kväll eller onsdag bör ett datum kunna publiceras då gcg som sagt har möte om just stämman på tisdag.
Prayerman
Jo, visst måste man prioritera. Men för mig handlar det om att jag jobbar 4 av 5 helger och det planeras långt i förväg. Vissa är redan inbokade!
Men det låter bra att det blir klart snart! Vore tacksam om jag fick reda på det rätt omgående så det kan planeras in som en ledig helg då. Får väl ses som att man har ciklidstämman rätt högt på prioritetslistan! ;)
Robin
Helt klart årets höjdpunkt i ciklidsverige!
Tyvärr är det så att jag kanske missa pga värnplikt. Hoppas verkligen inte det.
Redan efter mitt första år (2005) finns många glada minnen som jag är delaktig i.
Vi får sammanställa bilderna alla ni som hade med er era Nikon D70 men bamseblixt.
Micke
citat:Ursprungligen skickat av Robin
Vi får sammanställa bilderna alla ni som hade med er era Nikon D70 men bamseblixt.
Jag tror inte att de bilderna ska visas offentligt... :D
Zaphi
Ja akta dig för Micke, han smygfotar när du inte tittar!
Joakim-Draktoft
Paparazzi-Micke är ju välkänd :D
Robin
Jag tänkte mer på att ni kanske kunde maila dom till mig. Vore kul att se hur det blev.
Zaphi
Preliminärt datum är 25/26 mars. Det är långt från spikat, så boka inte hotell. Fullständigt program presenteras i slutet av december.
cfakvarielagret
Jag kommer
Kalle-Maja
Jag med
cfakvarielagret
Kalle det lär inte vara trångt på dansbanan
va sa du att stället hette
blue oyster
skit
Cutekid
Ja för på blue oyster är det väl poppis med skinnväst:D:D
Mvh
Jonas-E
yeah, och nitar o läder o grejr. på me lite judas priest osså så är det fetepartaj på Blue Oyster bar!!
Robin
Chattan är väl rätt ball! :D
*edit*
Finns det inget Wandas också?
Prayerman
Om det blir det datumet så kan jag och kommer dyka upp! Om ni har ont om talare så kan jag ta ett seminarie om Jesus och fiskundret! ;)