Hank
Eftersom man i god tid få reda på datumet till ciklidstämman så brukar jag planerar "runt" den. :D
Sen ser man ju fram emot att träffa ciklidister som man inte träffat innan, typ Prayerman, bmwpower och cutekid :)
Micke
Då har ni som vanligt (Filipstad undantaget) prickat in helgen för sommartidsomställningen. Det brukar innebära att ingen orkar upp till söndagens årsmöte. Vilket resulterar i att styrelsen kan besluta vad dom vill...;)
GoSatta
Ja om vi orkar upp då :)
Robin
Jaså, var det det? Det märkte aldrig jag.
Prayerman
Att orka upp är inga problem, inte när man har någon så roligt som ett årsmöte framför sig!
Skall bli kul att träffa er live!
Alexander-Ylipaa
Ska försöka dra ner hela gänget med mig :)
Zaphi
Ja, det hade varit kul med lite långväga besökare!
Prayerman
Hur är det med övernattnings möjligheter? Hur brukar sådant skötas?
Alexander-Ylipaa
När kommer det defenetiva datumet?
Zaphi
Allting kommer presenteras i slutet på december. Övernattningsmöjligheter kommer att finnas. Det definitiva datumet kan komma att presenteras tidigare än så.
Alexander-Ylipaa
Då är det bara att börja planera.
Är dock som de flesta som bor ovanför Piteå helt vilse i Götet. Karta och kompass
Alexander-Wiberg
Hank: Du glömde mig!;)
Linda-A
Får nog ta och palla mig dit med. Måste ju fira min födelsedag på stämman. :D
Hank
citat:Hank: Du glömde mig!
Sorry:D
Prayerman
Vi är rätt tidigt ute och snackar stämman, men det skall bli himla kul att träffa er alla.
Zaphi
Eftersom vi märkte att det är TUR-mässa i Göteborg den 25/26 mars (= går inte att få tag i boende i stan, speciellt inte runt korsvägen där vi skall hålla till) så kommer stämman högst sannolikt att flyttas en vecka eller så. Då slipper vi även en timmas kortare natt och kanske får lite demokrati på årsmötet för en gångs skull ;). Tyvärr får dock inte Linda fira sin födelsedag med ciklidioter, vilket du nog skall vara glad för Linda :D
Det kommer dock ligga någonstans där i slutet på mars eller början på april. Nytt datum kommer när vi bokat lite mer grejer....
StefanL
Passar mig mycket bättre då jag fyller 40 (??!) den 23:e mars.
Prayerman
En vecka åt ena eller andra hållet funkar för mig. Två veckor åt något håll är helkört! Please...
Zaphi
En liten aptitretare är att Ciklidstämman 2006 kommer att hållas i den lokal som har världens största system med recirkulerande vatten, sammanlagt tre miljoner liter akvarievatten. Där har vi hobbyister inte mycket att komma med. Det kommer bli en jädra upplevelse!
Kalle-El
Om stämman är sista veckoslutet i mars lär nog Romonight vara öppen på kvällen för de som gillar klassisk synthpop och nyromantik!