Kalle-El
Hmmmm med tanke på Universeums storlek borde det väl finnas rätt gott om platser eller?
Känns inte som att det borde behöva bli "krig" om plåtarna i alla fall...
Eller? :)
tropfrog
Glufse, universeums skäggdopping finns kvar!!
Jag kommer till stämman.....Ännu en dag på jobbet :)
MVH
Magnus
Micke
Progammet ser som vanligt högintressant ut. Är det första gången Anton Lamboj håller föredrag i Sverige?
Kjell-Fohrman
MickeProgammet ser som vanligt högintressant ut. Är det första gången Anton Lamboj håller föredrag i Sverige?
Så är det
PatrikMalmo
Var och hur anmäler jag mig? *nyfiken*
Hilsen,
P
Micke
Anmälan kan ske först när Ciklidbladet 1/2006 kommit ut och den beräknas komma ut i slutet av februari. Antalet platser är begränsat och medlemmar som inte är aktiva på internet måste ha samma chans att anmäla sig. Det kommer att läggas ut mer information om Ciklidstämman här på ciklid.se i början av nästa vecka.
PatrikMalmo
Micke,
oki, tackar!! Har NCS-medlemmar företräde?
Hilsen,
P
Tony
Är inte medlemskap i NCS en förutsättning för att vara med på stämman?
Ola-Svensson
Nej inte for att lyssna pa foredragen och ga pa middagen, men det kravs for att rosta pa arsmotet. Om man bara vill ga pa arsmotet sa kostar det inget. Jag tror att man far ga pa arsmotet utan att vara medlem.
Mikael-W
TonyÄr inte medlemskap i NCS en förutsättning för att vara med på stämman?
Hej
Det kunde det ju vara framgent, ifall alla inte ryms in. En avvägning för kommande styrelser i så fall.
Micke
För föredragen krävs inget medlemskap. Också till årsmötet är alla välkomna men endast medlemmar har rösträtt. Skulle det knipa med plats (vilket erfarenherna av tidigare år INTE pekar på) så får medlemmar företräde till årsmötet.
Men varför låta bli att bli medlem och gå miste om Ciklidbladet? Och inga medlemmar = inga Ciklidstämmor!
cfakvarielagret
Ursprungligt Micke
Anmälan kan ske först när Ciklidbladet 1/2006 kommit ut och den beräknas komma ut i slutet av februari. Antalet platser är begränsat och medlemmar som inte är aktiva på internet måste ha samma chans att anmäla sig. Det kommer att läggas ut mer information om Ciklidstämman här på ciklid.se i början av nästa vecka.
----------------------------------------------------------------
återigen känns det bra att vara ansvarig för utskicket av bladet
i lugn och ro anmäler jag mig till stämman och när bekräftelsen har kommit att jag är anmäld, ska jag fundera på när tidningen ska gå iväg till övriga medlemmar (man får väl hoppas att det inte är oväder på gång.
Ha det bra
Christer
Hank
cf.akvarielagret
återigen känns det bra att vara ansvarig för utskicket av bladet
i lugn och ro anmäler jag mig till stämman och när bekräftelsen har kommit att jag är anmäld, ska jag fundera på när tidningen ska gå iväg till övriga medlemmar (man får väl hoppas att det inte är oväder på gång.
Ha det bra
Christer
Självklart godkänns inga anmälningar innan alla fått CB ;)
wofflan
hur stor är risken att det inte finns plats för oss alla som vill komma?
Zaphi
Det beror ju på hur många som vill komma ;) Men vill man vara säker på att få en plats är det nog inte fel att registrera sig så fort man har CB i sin hand. VI skall även försöka tajma så informationen kommer ut här på ciklid.se samma dag.
MrFish
He,He, kallas inte detta för utpressning Christer ;-)
"återigen känns det bra att vara ansvarig för utskicket av bladet
i lugn och ro anmäler jag mig till stämman och när bekräftelsen har kommit att jag är anmäld, ska jag fundera på när tidningen ska gå iväg till övriga medlemmar (man får väl hoppas att det inte är oväder på gång." -Vill tillägga att det känns bra att man e polare med Christer...
Mr.Fish
Kjell-Fohrman
Christers försprång spelar ingen roll eftersom betalningen skall gå till Göteborg och alla 08- betalningar till Götet tar väldigt lång tid på sig av någon anledning.
Nej - då kan det kanske mer kan vara värt att reflektera över att de som inte är från Sverige inte kommer att ha samma chans eftersom deras CB dels kommer fram ett par dagar senare och deras betalning också tar flera dagar mer på sig att komma fram.
Hank
Kjell Fohrman
Nej - då kan det kanske mer kan vara värt att reflektera över att de som inte är från Sverige inte kommer att ha samma chans eftersom deras CB dels kommer fram ett par dagar senare och deras betalning också tar extra lång tid på sig att komma fram.
Dom brukar väl ändå vara lätträknade ;)
Micke
Oavsett hur många de utländska gästerna är så ska dom ha samma chans som övriga. Gcg får ta detta i beaktande när dom tar emot anälningarna. Nu ska vi väl inte blåsa upp problemet, det finns trots allt 110 platser i föredragslokalen.
Danne_mull
Det är inte så att man är tvungen att ange sitt medlemsnummer vid anmälan till ciklidstämman? I så fall får jag och ett antal nya medlemmar till problem eftersom vi inte blivit numrerade ännu..Eller kommer mitt medlemsnummer med Ciklidbladet?!
//Danne