GoSatta
den 8/10 12:00 kommer alla Stockholmare (eller dom som kan ta sig till Stockholm) få en sist chans att köpa gamla nummer av Ciklidbladet. Hela lagret ska tömmas och priset är valfritt.
Pengarna vi får in kommer oavkortat gå till något projekt som värnar om ciklider i enighet med föreningens ändamål (vad är ännu inte bestämt).
Platsen är Tulegatan 1 i Sundbyberg, glöm inte att ta med medlemskort. 14:00 kommer även icke medlemmar få samma erbjudande.
Detta påverkar inte er som redan har beställt via erbjudandet i Ciklidbladet.
Absolut sista chansen innan allt slängs kommer att ske i samband med ciklidstämman nästa år.
ps.
om någon känner för att hjälpa föreningen med denna utförsäljning kontakta mig
ds.
Daniel-Odell
tufft, jag hjälper dig så gärna.
GoSatta
På lördag alltså för er som vill bunkra upp på äldre nummer av CB.
Kalle-El
Liten nyfiken fråga; Är det ok att skicka en representant?
Fråga två om man inte har fått sitt medlemskort ännu hur gör man då? :)
GoSatta
representant kan gå bra ja.
om man inte har fått det får man hoppas på att jag får den sista laddningen med medlemskort på lådan imorgon som jag hade tänkt :) Det har varit lite si och så med dom den senaste tiden efter som jag gjorde mitt första CB utskick så det fick gå före.
Hinner det inte fram så mailar du bara mig och frågar vilket nummer du har så får du det ändå.
BosseJ
JAg har tydigen missat något här. Går det att beställa gammal nummer fortfarnade, så att du skickar alltså?.. Snäääälla;)
GoSatta
Erbjudandet har tyvärr gått men det finns också en sista chans i samband med ciklidstämman i Göteborg nästa år.
Sen är det inte helt omöjligt att vi kan göra vissa misstag men det kan jag inte veta förens efter lördagen när lagret är sorterat och klart.
GoSatta
imorgon är det dax för er som vill ha tidningar.
GoSatta
409 har läst tråden, ska bli kul och se hur många som dyker upp imorgon. god natt!
Jonas-E
jag vill dit men har ingen möjlighet, snyft. Får hoppas att någon snäll själ sparar en trave ciklidblad till mig inför ciklidstämman =)
GoSatta
Joda efter sätdningen och rensningen är det nu 5 pall kvar. dock är det totalt kaos bland dom så folk kommer att få leta :)
Jonas-E
Okej, så där är några kvar helt enkelt =) Jag hör av mig via mail så kanske vi kan fixa något, är eventuellt ute efter två av varje, till mig och försöka bygga upp ett litet bibliotek i våran ciklidförening Lunds ciklidsällskap. Men det här med föreningsbibliotek ska vi ta upp på mötet så det får vi se hur de går.
medion
Hur går det med utskicket Mats? Vore inte fel å ha massa CB att läsa i helgen.
cfakvarielagret
Det var ju trevligt att så många kom och hämtade
i det närmaste GRATIS CIKLIDBLADET typ 0 personer.
Men det kommer att betyda att brasan med
ca 10000 tidningar =5 pallar
kommer att värma en hel del när vi bränner dom.
Vi ska inte klaga på att alla är latmaskar några hjälpte till med tidningarna
1st med ideerna mig själv (urusel ide)
1st med nycklar och tid (Sture)
2st hårt arbetande (Daniel o Gosatta blev smutsiga)
2st Hjälpare (synd att dom inte tog några tidningar)
1st supplier av kaffe (tack MR Fish)
1000st (glömde bort alla billiga CB)
klaga inte i framtiden när ni kunde köpa en packe CB ca 100 olika nummer för kanske 100kr.
Jag är ingen surpuppa
Christer
Jonas-E
Ni ska väl inte bränna allihopa redan? Det finns väl en chans på ciklidstämman 2006 eller har jag helt missuppfattat allting?
Daniel-Odell
jag har sår på fingrarna efter att ja plastade in pallarna, tack så mycket för allas angagemang :(
imported
När kommer utskicket
Jag satte in 300 spänn den 15 juni och beställde några årgångar av CB. Jag har även mejlat Anette Mayer och frågat när mina tidningar kommer men ej fått något svar och nu läser man att dom ska eldas upp. Vad fan händer? Det är inte så lätt att ta sig från Leksand bara för att hämta tidningar man redan betalat för.
Joakim-Draktoft
Det är Christer som överdriver när han säger att vi nu bränner dom. Skulle det bli tal om att bränna så är det sista steget för att frigöra utrymme i lagret.
En sista tidpunkt för att komma över gamla ciklidblad kommer att ske vid Ciklidstämman nästa år.
Angående din tidigare beställning av kompletterande nummer som kunnde göras under våren/sommaren har endast det gemensamt att när rensingen gjordes, så plockades nummer för dessa beställningar fram, så att de inom kort kan skickas ut.
Ta kontakt med mats@ciklid.se angående mer exakt status på utskick. Vet att det är ganska närstående.
GoSatta
Japps det stämmer som Joakim säger, planen är att få iväg dom någon gång nästa vecka.
Så maila mig på mats@ciklid.se så kommer jag kontakta alla som jag har haft kontakt med när dom går iväg och vilka nummer som fanns. (det mesta hittade vi men det var nån/några årgångar som inte var kompletta).
Skulle gå iväg denna vecka men tog lite tid innan jag fick mitt VISA kort. Nu handlar det bara om vilken dag jag lyckas lura någon att hjälpa mig för jag gissar på att Daniel inte har någon lust igen :)
medion
Bajen 1 om du läser nedanstående så kommer du att se att dom som har beställt Cb kommer få dom hemskickade.Det är alla övriga ciklidblad som ingen har beställt denna tråd handlar om.
Fick inte du mail ifrån "GoSatta" (Mats) i förra veckan att ett utskick är på G?
GoSattaden 8/10 12:00 kommer alla Stockholmare (eller dom som kan ta sig till Stockholm) få en sist chans att köpa gamla nummer av Ciklidbladet. Hela lagret ska tömmas och priset är valfritt.
Pengarna vi får in kommer oavkortat gå till något projekt som värnar om ciklider i enighet med föreningens ändamål (vad är ännu inte bestämt).
Platsen är Tulegatan 1 i Sundbyberg, glöm inte att ta med medlemskort. 14:00 kommer även icke medlemmar få samma erbjudande.
Detta påverkar inte er som redan har beställt via erbjudandet i Ciklidbladet.
Absolut sista chansen innan allt slängs kommer att ske i samband med ciklidstämman nästa år.
ps.
om någon känner för att hjälpa föreningen med denna utförsäljning kontakta mig
ds.