ZaphiSå dyrt är inte disk
Jag tycker inte att NCS medlemsavgift på 250:-/år är dyrt, men det finns dom som tycker det och det har jag full förståelse för.
Zaphimen jag tycker 800x800 är en lagom storlek
Vissa tycker att forumets bredd är lagom idag och då går det inte att ha bilder som är 800 breda.
Zaphistörre än så är inte så meningsfullt.
Det beror väl på användningen. I ett diskussionsforum tycker inte jag att man behöver ha ens så stora bilder. I ett bildgalleri kan jag tycka att det är meningsfullt att ha ännu större bilder.
ZaphiNär det blir så stort så det börjar skalas ner eller man inte ser hela bilden så är det bara jobbigt.
Bilden skalas väl bara om om det inte finns en angiven storlek i koden? Jag kör högre upplösning på min skärm så jag har inga problem att se bilder som är bredare än 800.
Oavsett vilken storlek man väljer så kommer det alltid att finnas dom som tycker att det är för litet (och dom som tycker att det är för stort). Personligen ser jag ingen anledning att ha högupplösta bilder i ett diskussionsforum (möjligtvis i fotoforumet), särskilt inte när det samtidigt finns ett medlemmsgalleri att skicka in bilder till.