Wilhelm Typiskt att jag har förhinder, nu när det finns pleurospilusar på auktion. Men förhoppningsvis kommer mina kompisar iväg och ropar in dom åt mig.
Joakim-Draktoft Då börjar vi nämna oss auktionsstart. Sista inlämningarna pågår fortfarande. På nedan länk kommer en auktionslista att publiceras, för de som tänker använda ombud. http://www.gcg.se/GCG_Auktion_051126_pub.xls
christer-antonsson Ja då var höstens auktion avgjord för denna gång och även denna gång så var det en mycket bra och väl genomförd tillställning. Man gjorde ju en del klipp även denna gång eller vad sägs om 4 mediumstora guldancistrus till det facila priset av 160:-..... Jag bugar mig och tackar Perry och de andra som såg till att göra denna lördagens auktion till en av höstens riktiga höjdpunkter..Ser redan fram emot nästa auktion. Ps:Om man nu ska anmärka på något så skulle det nog vara dags att skaffa en större lokal.
Kalle-Maja Kul att det var lyckat! Jag har verkligen suttit och suktat härifrån och vill gärna höra alla rapporter.
Tony Claes, jag har lovat en artikel till CB1 2006, så där kommer en hel del detaljer. Själv gjorde jag några finfina fynd. 45-50 st Metriaclima zebra "maisoni reef", ett gäng zebrafiskar (vad jag nu skall med dem till) och en kompressor som bör klara av att driva några kar.
kajp Ibland är auktioner roliga. I från Halmstad/Falkenbergsbilen lastades det ur ett 150 liter´s helglaskar. Vem köpte det jo en i samma bil så det fick åka med tillbaka. Själv köpte jag en dammpump i kön till incheckningen. Hehe