GoSatta
Jag han tyvärr inte med november tävlingen idag men resultatat från den kommer imorgon och då börjar även final omgången med alla vinnare från iår.
Micke
Glöm inte att rösta i finalomgången!
Btn-bakgrund, digitalkamera mm står på spel.
Micke
Bara en dryg vecka kvar att rösta nu!
Micke
2 dagar kvar att rösta!
Johan
när presenteras resultatet?
Micke
Det kommer att presenteras i Ciklidbladet 1/2006. Om det presenteras på ciklid.se tidigare kan jag inte svara på.
Joakim-Draktoft
Glöm heller inte bort att det är 2 dagar kvar att skicka in bidrag för att deltaga i januaritävlingen.
StefanL
Får jag delta i och med Januari 2006? ;-)
Micke
Du har väl helt avsagt dig arbetet med fototävlingen nu så jag ser inga hinder för ditt deltagande 2006.
StefanL
Tackar! Det ska bli kul att delta med lite foton...men det är ju en hård konkurrens så jag har inga större förväntningar. Det är bara kul att vara med.
Lycka till i finalen 2005 ni som deltar med bidrag!
Zaphi
Ojoj! Då får jag gå ner o ta en panikbild idag om jag skall vara med då...men min blixt är i norge så det kan bli problemas! :-(
Jonas-E
japps, då var det fixat
Alexander-Ylipaa
ZaphiOjoj! Då får jag gå ner o ta en panikbild idag om jag skall vara med då...men min blixt är i norge så det kan bli problemas! :-(
Då har du vips fått de förutsättningar vi "dödliga" har det när det gäller fotografering ;)
Zaphi
Hmmm...en hel del bilder jag tar i akvarium är faktiskt tagna utan blixt. Man får blåsa på bra med lysrör bara ;) Det går hyfsat!
Micke
Sista dagen att rösta idag! Missa inte chansen att påverka vem som ska vinna BtN-bakgrunden, digitalkameran och böckerna.
Joakim-Draktoft
Fototävlingens final är nu avslutad.
Resultatet av denna kommer inom kort att presenteras på Ciklid.se och sedan i CB1/2006.
Fototävling för 2006 skall också straxdras igång, men först behövs lite administrativt arbete läggas, vilket inte riktigt har hunnits med för 00:00 en dag som denna.
Återkommer med mer information om detta i en separat Fototävling 2006-tråd.
Cutekid
Är det inte gamla foton som ligger inne på fototävlingen nu? Känner igen flera av dem.
Mvh
StefanL
Visst är det så Calle...
Sedan blev man tydligen inte med i denna omgång trots att det inte är 20 foton i tävlingen. Fotot var väl för dåligt. ;-)
Zaphi
Ja, min diskus skall väl knappast få tävla igen?
Vilket datum presenteras finaltävlingens vinnare här på ciklid.se?
Joakim-Draktoft
Har inte hunnit fixa det administrativa för januaritävlingen, och därför visas länkning från den gamla januaritävlingen 2005.
Kommer att göra detta snarast.
Finaltävlingens vinnare kommer också inom kort.