wofflan
tyvärr kan jag inte komma, är på konsert då :-(
Bjorn
Så var det dax för årets första möte!
Plats: Björns odlingslokal, på hörnan under Vikingavägen 10C på Linero i Lund.
Datum: Tisdagen den 10:e januari
Tid: 19:00, som vanligt
Precis som vanligt finns det risk för att det blir något vidare organiserat möte utan mest lite mingel och fisksnack. Eventuellt lite fika också =)
Eftersom det är nytt år är det återigen dax att betala ny medlemsavgift. Vår kassör (Herr Jonas) blir säkert glad om så många som möjligt kan betala med jämna 50-lappar så han slipper jaga växel hela kvällen (medlemsavgisten är 50:-/år).
Har ni frågor ang väghbeskrivning eller dylikt kan ni fråga här i tråden eller skicka ett PM.
ALLA ciklidintresserade i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna! Men föranmäl hellst...
Mvh
Björn, Ordförande i Lunds Ciklidsällskap.
Peter_F
Jag anmäler att jag dyker upp...
//Peter
Stefan63
Hej Björn, jag kommer också.
Mvh
Stefan
Jonas-E
Ja, björn anmälde ju mig som att jag skulle dyka upp så då får jag väl ta o göra det =)
Bjorn
Någon mer som kommer?
Mvh
Björn
wofflan
ser svårt ut nästa vecka, har Kick Off med jobbet
Micke
Samma här, jag får nog tyvärr svårt att hinna ner till Lund på tisdag.
Bjorn
Dålig stil från jobbets sida! Vet inte chefen att vi har möte den andra tisdagen i varje månad? Du får hålla honom bättre uppdaterad i fortsättningen... =)
Mvh
Björn
wofflan
chefen har jag koll på, värre är det med chefens chef, ingen av dem har fattat att det är jag som borde hålla i trådarna
olof
Hej!
Jag dyker upp på tisdag om inget oväntat inträffar.
Mvh
olof
Jonas-E
ronny dyker också upp.
wofflan
annars var det ju rätt bta uppslutning på Sandby i lördags
Jonas-E
Haha, jag kunde räkna ut att vi var 6-7 medlemmar därute varav tre löste medlemsavgiften för 2006 på plats =)
mikro
Umm, jag tror jag kan komma. har inte riktigt hunnit planera veckan än men troligen hinner jag.
shcolsson
Me 2!
Jag, Mårten och troligtvis en ciklidvän vid namn Leif Olsson dyker upp.
Jonas-E
Håkan: Leif ringde mig och anmälde sig. Väldigt trevlig att snacka med!
Bjorn
Om alla hittar rätt ikväll så blir vi mellan 12-15pers. Riktigt kul med så mycket folk, speciellt eftersom det verkar dyka upp en hel del nya ansikten. Kan bli lite problem med sittplats bara, men i värsta fall får vi turas om att sitta =)
Ses ikväll!!
Mvh
Björn
Ps. Eftersom det verkar vara många som åker bil kan det bli svårt att hitta parkeringsplats, men om man parkerar på f.d Mesias församlings p-plats bör det inte vara några problem.. (Första parkeringen på vänster sida, om man kommer från Sandbyvägen, sista på höger sida om man kommer från Dalbyhållet)
Cutekid
Finns det möjlighet att åka med ngn ut till Björn?
Micke
Lite sent ute men jag dyker också upp. Calle: ring mig så kan jag hämta upp dig (PM:ar mitt mobilnummer).