mikro
Argh! Jag fastnade på jobbet och kom inte hem förrän nu : ( hoppas ni hade det trevligt. Och Jonas ... att jag inte kom hade inte med ditt hot-mail att göra : )
Jonas-E
haha, ingen fara micke =)
Tack alla som deltog i detta möte, mycket folk som genererade många och mycket trevliga diskussioner. Vi ses på nästa möte!
Micke
Där var en Micke i alla fall :)
sydamerikanen
Hej!
Eftersom er hemsida inte verkar funka, så undrar jag när nästa möte är och var?
olof
Hej!
Tyvärr har vi haft problem med vår hemsida som har dragit ut på tiden på ett oacceptabelt sätt.
Vi har vanligen möte den andra tisdagen i varje månad klockan 19.00. Nästa möte bör alltså vara den 7 februari. Platsen kommer att bestämas i denna tråd och förslag är välkomna redan nu.
Du är hjärtligt välkommen att dyka upp sydamerikanen liksom alla andra som är intresserade av ciklider.
Mvh
olof
Jonas-E
Jag tänkte att vi skulle kunna ha nästa möte hemma hos mig ifall det är okej. Jag har inte spikat det 100% än.
Jag vet att det inte var så himla länge sedan vi var hemma hos mig men då detta troligtvis blir sista chansen innan jag börjar flytta mina akvarium till Björns lokal kunde det vara trevligt.
Vad säger ni om ett möte hemma hos mig klockan 19.00 Tisdagen den 7 Februari?
Det är inte 100% spikat än, men det borde inte vara några som helst problem för mig. Jagska höra med mor o far så att det är grönt först. Det enda problemet är kanske att vi blir för många så vi får trängas i soffan =)
Edit: angående hemsidan har jag kommit en bit på vägen, layouten är klar men jag klantade mig duktigt så jag fick bygga om allt från början (så går det när man försöker göra det lätt för sig). Jag jobbar med hemsidan praktiskt taget dagligen nu så den är på väg.
olof
Hej!
Det låter mysigt...
Några nyheter ang hemsidan Jonas?
Mvh
olof
Jonas-E
Olof: jag skrev lite till i mitt inlägg just nu då jag glömde rapportera =)
wofflan
det hade varit kul att komma hem till dig Jonas, jag missade ju det sist, jag är borta mellan den 12 och den 19:3 februari, så jag kanske missar detta mötet också?
Micke
Låter trevligt Jonas, den 7:e passar bra för mig.
Jonas-E
7:e februari!!! Inte missar du det Fredrik =)
Jonas-E
hmmm, björn, du fick mail-listan. skicka gärna ut ett mail till alla medlemmarna om datum, tid och plats (nu slipper jag göra det då jag inte har fått mail-listan ;-) ). Jag kan även meddela att det nu är spikat till 100% (ifall inget allvarligt skulle inträffa såklart).
Föranmälning sker till mig via e-mail på: jonne_123456@hotmail.com
wofflan
Jonas E7:e februari!!! Inte missar du det Fredrik =)
borde alltså läsa nogrannare!
mikro
Jag kan dessvärre inte komma. Jag är tvingad att åka skidor i frankrike, äta god mat och dricka vin på afterskin ; )
Bjorn
Mikro, din stackare! Dricka vin på afterski låter som rena tortyren! Om du får möjlighet att byta ut vinet mot ett par kalla pilsner så kanske det kan bli liiiite semester iallafall =)
Mvh
Björn
mikro
pilsner ... urk :P jag får väl schnappsa istället då
Jonas-E
men mikael, du får ta o sätta dig på bussen en kväll och kolla in karen då =)
Jonas-E
Kom nu ihåg gott folk, nästa tisdag den 7:e Februari kl 19.00 är det möte hemma hos mig. Ett mail har gått ut till alla medlemmar (hoppas jag, Björn bör ha koll på den biten). Det skulle vara bra om ni kunde maila mig eller skriva i tråden att ni dyker uppså jag vet på ett ungefär hur många som kommer (har ju plats, men inte överdrivet mycket). Så föranmälning är det som gäller.
wofflan
Har mailat dig.
Jag ahr inte fått något mail
wofflan
beror kanske på att jag inte pröjsat de 50:-?