Jonas-E
hummm, nä just det, du var väl inte med på förra mötet hos björn då vi fixade mailinglistan? Jag trodde vi fick med dig men vi kan ha fel e-mailadress. Aja, nu vet jag att du kommer så det är lugnt =)
ska skälla lite på björn också så han fixar upp dig på listan
Micke
Jag har inte heller fått mail men jag tänkte dyka upp och anmäler mig härmed :)
56ovwal
Har inte heller fått något mail. Kan tyvärr meddela att jag inte har någon möjlighet komma till mötet denna gången heller.
Pigge
Jonas-E
okej, har verkligen björn skickat mailet undrar jag nu...
Micke, trevligt, dåses vi på tisdag
Pigge, synd att du inte kan komma. Vi får hoppas att du kan dyka upp nästa gång
Peter_F
Jag dyker oxå upp.
//Peter
PatrikMalmo
Har ingen chans att komma på mötet, men är gärna med på mailinglistan. Betalning sker med cash när jag väl dyker upp på något möte framöver!!
Mail: patrik.rosen@bolina.hsb.se
Hilsen,
P
Bjorn
Hej allihopa!
Jag är ledsen att ni inte fått ut mailet som Jonas nämner ovan, men mitt mailprogram ville tydligen inte skicka ut mailet jag skickade i helgen. Hade inte en tanke på att det inte kommit fram förrän jag såg det här i tråden idag.
Jag har nu gjort ett nytt försök och hoppas det går bättre denna gången. Lovar även att i fortsättningen (försöka) ha bättre framförhållning när det gäller kallelser till LCS månadsmöten.
Mvh
Eder Ordförande, Björn
sydamerikanen
Tjena!
Dyker gärna upp och är absolut inte med på listan.
mail: f.bjorne@bredband.net
Jonas, om man är i Lund, vilken buss tar till Veberöd då eller kan någon skjutsa?
Jonas-E
det går en skånexpressen nr.6 till veberöd (det står mot ystad eller sjöbo påden) eller 163 som går direkt till veberöd. Men det är nog endel som ska köra ut dit, det skanog inte vara några problematt fixa skjuts.
olof
Hej!
Jag kommer gärna men det hade varit bra om man kunde åka med någon ut.
Mvh
olof
wofflan
jag skulle också vilja ha skjuts
Bjorn
Om nu nån ska köra till mötet från Lund och det finns plats över i bilen så kan jag hjälpa till att fylla ut den platsen =)
Mvh
Björn
wofflan
jag har bil imorgon så om någon vill ha skjuts så har jag plats
Jonas-E
O jag har städat som en galning som vanligt.....ikväll blir det sluttampen med vattenbyte på mitt 720 och dammsugning på rummet, samt att bära ner en soffa till.
Att det ska vara så jobbigt att ha ciklidmöte, man måste ju städa =)
Mitt telenr om ni undrar något: 073 680 63 49
Bjorn
Wofflan: Har du en plats över till mej så åker jag gärna med. Säg bara till när och var, så ses vi där =)
Mvh
Björn
Micke
Jonas EO jag har städat som en galning som vanligt.....ikväll blir det sluttampen med vattenbyte på mitt 720 och dammsugning på rummet, samt att bära ner en soffa till.
Glöm inte att skrapa alger och putsa glasen...
olof
Hej!
måste tyvärr anmäla att jag är förhindrad att komma.
Mvh
olof
Jonas-E
Micke: det ska jag göra ikväll =)
Kanske dags att sopa över lite sand på de ställen där frigoliten syns (för starka pumpar).
Bjorn
Hur kommer folk att ta sej till mötet? Det vore ju rätt smidigt om de bilburna och de icke bilburna kunde samordna någonting. Börjar brinna lite i knutarna nu om vi ska samåka..
Fredrik W, hade du plats för mej så säg bara till när och var vi ska ses. (Jag vet att du är online på forumet just nu, så komigen och svara snabbt!) :-P
Mvh
Björn
wofflan
om du vill kan jag hämta dig hemma hos dig, hur lång tid tar det att åka till jonas från Lund, 20 min?