StefanL drd...snacka om att jag fick en nostalgi-kick av att se ditt kar! Jag hade ett 222L för länge sedan med Discus, Scalare och Kardinaltetra...skitsnygg kombo...och trevligt kar.
StefanL Snyggt Calle...troffe yngel är bara så grymt snygga. Faktiskt så är det ibland så att man tycker det är synd att de blir vuxna...hehe.
drd Coolt stefan ;) Rätt sköj program att sända live cam på firrarna så man kan hålla koll på karet från jobb =) Fast jag gillar inte att det hackar så mycket, vet inte riktigt varför det gör så. Kanske för min 1Mbit utlina är för klen....??
StefanL CutekidVf Saulosi hona, grymt härliga färger Sedär! Nu fick jag se en VF Saulosi...och den framavlade jag har är nog inte direkt något att avla på tyvärr...
StefanL Inte än...den har precis börjat färga ut..men jag tvivlar på att han når den höjden. Jag börjar faktiskt betvivla kvaliteten på de jag har skaffat mig efter att sett dessa foton på "äkta" Saulosi...*S* Calle...svara på mail! ;-)
Micke CutekidEn okänd malawi för mig. Ngn som har en kvalificerad gissning? Min gissning är Lab. textilis