Loket65 Får man lov att bidraga med en där kvalitén inte är den bästa, men det är mitt första försök att lägga upp en bild. Det skall föreställa en VF Tropheops sp "Chilumba"
jinnarparen SOLOMin nyanlända "Trimac" hämtad hos nike69 Trimacen på bilden är INTE din nyanlända trimac från nike69. Bilden är tagen av mig på min egen trimac hemma i Genarp, så var snäll och plocka inte andras bilder fler gånger!!!!
spotUP TonyParatilapia polleni från Madagaskar. Små än så länge, men det tar sig. höhöh.. photoshop oskärpa? :P
Tony Nä du spot, det är optisk oskärpa på den där :) Anledingen att den fick vara kvar är att de vita prickarna ser jäkligt tuffa ut. 90mm macro med bländare på 2,8 ger inte så många millimeter skärpedjup på 20 cm avstånd ;)
figge Bilder från min Uruguay resa, Vi åkte förbi ett litet vattendrag och stannade till för att titta, då såg jag för första gången en Hoplias. Ligger och lurpassar på ett byte
Robin Helt outstanding!!! Jag blir knäsvag av bilder från olika fiskeresor. Hur mycket bilder har du? *edit* Skapa en ny tråd istället om du har lite (fler än 4) att visa. Det skulle nog vara uppskattat. =)
figge hehe kul att det uppskattas. Jag har väl ca 250 bilder och kommer visa alla lite senare... Tänkte skriva en artikel till ciklidbladet först, har kommit halvvägs... Sen visar jag bilderna man vill ju inte avslöja för mycket!! :)
Robin Nackdelen med artikeln är att vi kommer få vänta ett tag tills vi får se mer bilder då. Spara de bilderna som ska vara med i artikeln och häng ut resten bland cyberhajarna här.. =)
wofflan jullenStackars oss som inte är medlemmar än:( bra anledning att betala snabbt alltså jag hade i varje fall inte velat missa den här artiken
Micke RobinNackdelen med artikeln är att vi kommer få vänta ett tag tills vi får se mer bilder då. Spara de bilderna som ska vara med i artikeln och häng ut resten bland cyberhajarna här.. =) Men den som väntar på något gott... Jag tycker det är skoj om spänningen inte förstörs innan vi får läsa den spännande artikeln.