Mmm
Hej!
Är det någon som vet vad som hänt med cichliden.se/Johnny? Jag har inte lyckats få tag på honom på telefon under flera veckor och har inte heller fått svar på mail på ett tag.
Är det någon som vet något? Någon som varit i hans butik nyligen (sista två veckorna)?
/Mattias
StefanL
Det är samma för mig...jag har sökt honom via mail men inte fått ett svar än. Det är väl en två-tre veckor nu.
Mmm
2½ vecka sen jag fick mitt senaste mailsvar..
Någon som varit i butiken nyligen?
cfakvarielagret
Jag tror att Eldorado också vill ha tag i honom väldigt mycket
hoppas att ingen har betalt i förskott
vänligen
Christer
StefanL
Vad menar du med Eldorado?
Micke
cfakvarielagret
Han säljer mest deras saker och typ glömde att betala
vänligen
Christer
StefanL
Ok...tråkigt att höra.
En annan sak...varför måste man skriva 10 bokstäver/tecken för att kunna skicka iväg ett enkelt svarsinlägg? Tycker nog att det känns aningen dumt.
cfakvarielagret
En annan sak...varför måste man skriva 10 bokstäver/tecken för att kunna skicka iväg ett enkelt svarsinlägg? Tycker nog att det känns aningen dumt.
Förstod inte om det var mig du menade
men om du har en dålig dag hemma (så är det jättebra att skriva av sig på forumet)
saknar redan fredagstrådarna.
ok ha det bra
Christer
StefanL
Nej absolut inte menat till dig Christer...
Jag skulle bara skriva "Ok" och lägga på en smiley...men fick då till svar att inlägget måste innehålla minst 10 tecken.
Jag har sällan en dålig dag Christer...och jag har nog aldrig startat någon fredagstråd...däremot deltagit, men det är en annan sak. Bra dag själv? ;-)
cfakvarielagret
Förlåt Stefan
StefanL
Äsch..helt ok Christer. Tack för svaret så man slipper undra...
Jonas-E
Jag slängde iväg ett mail till Johnny precis, han brukar svara, även om det ibland tagit en eller två veckor mellan svaren. Dock har jag fått uppfattningen att det gått bra i butiken. Han kanske har fått sjukdom nu igen, i augusti-september hade han stängt i en månad p.g.a sjukdom.
Hoppas att allt reder ut sig till slut...
StefanL
Det får vi verkligen hoppas...
För min del så var det en trevlig bekantskap och jag har köpt riktigt fina firrar från honom och varit väldigt nöjd hittills.
pgmagnusj
Jag har också försökt få tag i honom de senaste 2 1/2 veckorna. Jag har varit förbi hans butik ett flertal gånger och då har den varit nersläckt, men fiskarna simmar omkring i akvarierna och ser pigga ut.
Hoppas allt är är bra med honom.
Jag brukar åka förbi butiken för ett snack då och då. Är verkligen nöjd med fiskar och service hos honom!
Mmm
Ingen som vet något mer om Johnny?
Fiskarna borde börja må dåligt nu ifall ingen tar hand om dem i affären...
/Mattias
pgmagnusj
Jag har inte lyckats få tag i honom.
Jag skickade ett mail till Carsten Gissel på Dansk Malwiimport. Han hade också försökt få tag på honom utan att lyckas.
Jag skall köra en sväng till butiken nu på lunchen och ta en titt.
StefanL
I ett tidigare mail jag fick av honom så skrev han att han hade problem med sin email. Jag vet inte vad det var men problem var det iallafall...
pgmagnusj
Var och kollade i butiken på lunchen.
Ingen där och nedsläckt.
Däremot kunde jag se att några lådor med AM-top filter hade försvunnit sedan jag var där sist. Så någon har varit i butiken.
Jag kunde också se några fiskar som simmade omkring i några av akvarierna. Såg ok ut (han hade inte så mycket fisk inne sist jag var där, väntar på en ny sändning). Svårt att se hur fiskarna mådde genom dörren, men akvarierna var fulla (borde ha dusntat en del på tre-fyra veckor annars) och fiskar simmade omkring. Strömmen var också på för jag kunde höra pumpar.
Men som sagt ingen där och nedsläckt.
StefanL
Har han inte samma öppettider kvar? Det låter väldigt lustigt måste jag säga även om det känns olustigt att gräva i detta...men å andra sidan så hade jag en beställning på lut...som jag nu riktar in någon annanstans.