JockeB
He he jaa du Erik en sak kan jag garantera dig, att det har inget med frisbee o göra ;-)
ozric
En av mina pyrrar hemma heter Ozric.Han fick dock namnet under en period då jag lyssnade mkt på bandet Ozric Tentacles.
Zaphi
Zaphi är en obskyr kombination av bokstäver, no more, no less.
Lutt
Lutt är en lång historia först kallade polarna mej för matte senare för ludde som kommer i från mitt efternamn...någon i fotbollslaget myntade luddilutt som senare blev för kortat till lutt
Lutt=Ludde
Dansken
Skåning som flyttade till Norrland för att plugga, ganska givet att det skulle bli Dansken då :)
När man blivit kallad Dansken i fyra och ett halvt år av princip alla (till och med vissa lärare på universitetet) känns det nu, när man flyttat söderut igen, riktigt konstigt att inte bli kallad för Dansken längre.
Redbullen
hmm dricker en väldans massa Redbull på dagarna så ja .... resten listar ni nog ut själva..
Mvh Peter
mAuse
Eraserx? När internet tog fotfästet, så blev detta mitt första nick... Inte speciellt genomtänkt överhuvudtaget. Men har blivit detta nick överallt sedan dess. Har hängt med i många år o alla vet vem eraserx är i diverse sammanhang. Mail namn... nick på div. servrar irc... msn... överallt som sagt...
Bright_Blue
Bright Blue var en favoritfisk för ca 2 år sedan när jag blev reggad så därför blev det så.
Alexander-Ylipaa
DanskenSkåning som flyttade till Norrland för att plugga, ganska givet att det skulle bli Dansken då :)
När man blivit kallad Dansken i fyra och ett halvt år av princip alla (till och med vissa lärare på universitetet) känns det nu, när man flyttat söderut igen, riktigt konstigt att inte bli kallad för Dansken längre.
He he he ;)
Robin
Robin står det i passet.
PatrikMalmo
Mjo, mitt nick är nog svårt att lista ut varifrån det kommer... delvis föräldrarnas fel och delvis mina irrfärder i detta avlånga land.
Hilsen,
P