Ola SvenssonAsch! Som vanligt inga vettiga rad for oss som fattar NADA! Jag vill krympa en bild ersa att jag kan lagga upp dem har, och jag har normalt ingen orsak att krympa bilder; jag vill ha fullkvalitet och jag skaffar datorkraft for att gora det. Hjalp mig att gora det pa enklast mojliga satt sa att ni alla far se mina bilder!
Om du bara skall minska ner bilderna för att skicka ut dem på hemsida som denna duger paint alldeles utmärkt. Finns ingen anledning att tanka hem eller köpa hem mer avancerade program än detta. ( Se barta till att du sparar bilden som jpg och inte något annat för då blir det stort! :) )
Dock om du vill göra mer än att bara krympa bilden bör du nog satsa på adobe. Om du vill göra små saker som att få bort röda ögon eller bara ändra lite i någon färgskala funkar acdsee utmärkt. Detta program bör du förövrigt oavsett villket ha på din burk för ett bättre bildvisarprogram finns inte. ACDsee visar upp alla typer av bildformat oavsett storlek och den gör det på ett snabbt och smidigt sätt. Perfekt program i mitt tycke. Powerpacksen är i mitt tycke inte nödvändiga heller egentligen.