Johnny_1 RobinDu har så rätt! Och er ser man som tur är bara 3 dagar om året. ;) :D Ja, det kan ju bero på att vi är aningen globalare härnere!! Hade vi inte varit det så hade Du inte sett oss alls!;-))
Robin Johnny_1Ja, det kan ju bero på att vi är aningen globalare härnere!! Hade vi inte varit det så hade Du inte sett oss alls!;-)) Ja det är som du säger. Man blandar lätt ihop er med folk nere på kontinenten (danskar). Vet inte varför...;)
Joakim-Draktoft RobinJa det är som du säger. Man blandar lätt ihop er med folk nere på kontinenten (danskar). Vet inte varför...;) "Man"...... prata för dig själv Robin. :D
Robin Joakim Draktoft"Man"...... prata för dig själv Robin. :D Man säger "man" när man inte riktigt vågar stå för sånt man säger. ;) Många "man" blev det nu., (plus att jag kanske strävar efter att bli det)
Micke RobinJa det är som du säger. Man blandar lätt ihop er med folk nere på kontinenten (danskar). Vet inte varför...;) Vi här nere räknar oss också hellre till kontinenten än det granskogsbeklädda landet norr om snapphanebygden ;)
Hank MickeVi här nere räknar oss också hellre till kontinenten än det granskogsbeklädda landet norr om snapphanebygden ;) Regnskogslandskapet som Växjö ligger i gör inte skäl för namnet! Sol och 25-30 grader FLERA dag i sträck! :D
anli Jaja, kul med lite stärkande lokalpatrotism för er som bor där nere i kolonierna. Som självgod Upplänning så ter sig detta roande. Smaskar just nu på vaktelägg och champagne vid trädgårdsdammen (tack Gud för Laptops!), så brottas på pojkar :D Sedan har jag fått indikationer att dessa försmädliga förseningar (tidningar, medlemskort) skall vara lösta denna vecka. Mer om detta när det är klart. Så, en liten ursäkt från styrelsen kan var på sin plats för er som har fått vänta men ibland vill det inte allt bara funka perfekt i föreningsarbetet.
cichlids4fun Hej. två frågor: komnmer vi som fick 2 nummer av nummer 2 och därför saknar nummer 1 oxå att få detta snart? till vem ska man anmäla adressändring?
Joakim-Draktoft cichlids4funtill vem ska man anmäla adressändring? http://www.ciklid.se/ncs_visa.asp?NR=755
Johnny_1 MalawiMannenMen när är det nu tänkt att korten ska komma då? MalawiMannen....Kan Du läsa mellan raderna så är problemet löst denna vecka med kort och tidningar. Du bör ju uppenbarligen få Ditt kort i nästa vecka och kan således åka över bron och handla:-)) och stolt visa upp Ditt medlemskort från NCS till personalen i kassan!!!
MalawiMannen ja men det har hänt förrut att jag sett det Rättare sagt har jag sett 2 ggr att dom ska vara skickade Via afrika kanske vad vet jag ? O då förstår jag att det kan ta lite tid Men jag tror inte på det denna gång heller Är dom skickade denna v så borda jag ha det i morgon om dom inte skickar dom i morgon
imported med tanke på hur lång tid det tar för mig att få ciklidblad nr 2 så tar det nog lite tid för dig med :(
imported MalawiMannenja o när skulle du fått den då?? 13 juni kontaktade jag föreningen för första gången om min uteblivna tidning.
Jakobe Jag fick mitt medlemskort idag! Men jag har inte fått Ciklidbladet än, men detta kommar säkert med nr. 3 som det står i betingelserne.
Micke JakobeHur får man ett logo att man är medlem i NCS? http://web2.ciklidbladet.se/forum/faq.php?faq=ncs_faq#faq_ncs_member
imported Tjena Micke, kan du påminna Mats Å att skicka mig tidningen nu. Han skrev 29 Juni att jag skulle få den men inget har hänt.