Leopoldi
Har tänkt lägga ut lite bilder ifrån ihopsättandet och startandet av min dröm burk som har startats den sista månaden..
Mest för att jag älskar sånna trådar själv men oxå för att kanske få något bra tipps på vägen.
Om jag nu lyckas få upp några bilder...
Leopoldi
Hmm är tydligen inte medlem längre trots att jag betalat avgiften?
wofflan
http://web2.ciklidbladet.se/forum/profile.php?do=editusergroups
här ansöker du, man måste registrera sig, ser fram emot bilderna
Leopoldi
Varför får jag inte upp bilderna direkt? Någon om vet?
Johan
för du postar mer än 1bild per "post"
Leopoldi
Ok testar igen
Leopoldi
qqq
blackened
Ser väldigt djupt ut! Vad har det för mått?
Leopoldi
Botten plattan är 250x120 och höjden 75
blackened
Ja jävlar, då blir det väl lite drygt 1700-1800 liter med lutande fronten? Häftigt! Ska bli kul o se med vatten o fisk sen!
malplacerad
Blir ett grymt SA kar, vad har du tänkt dig för invånare?
Leopoldi
Det blir samma gäng om jag haft i ett mindre akvarium tidigare dvs mina rockor, rotkeil hantlar och G altifrons som nu kompleterats med en C. microlepis....
pleco
Kom igen posta mer bilder
Det fattas ytfiskar tycker jag
Leopoldi
Tjena....vad heter dom där gäddorna du köpte? Såg ett gäng här i sthlm igår...
pleco
Gäddtetrorna heter Boulengerella maculata ,du har plats för några ;) .
Leopoldi
Japp det var dom jag menade. Intressanta färger faktiskt.
Här planeras för hur BTN modulerna ska placeras.....inte helt enkelt för en dvärg som mig att krypa runt i ett akvarium...=)
anli
Usch vad avis jag blir! Jobbigt att få se RIKTIGA akvarium på bild!
Ser fram mot fler bilder
Micke-Jarhl
Usch vad avis jag blir!
Håller med vilka mått det djupet blir grejor !! ska följa denna tråd !!Stort grattis till en häftigt akvarium
Tony
Argh! Ja, där har du ju faktiskt ett riktigt akvarium på gång :) Gratulerar till ett kul projekt!
Får man fråga varför du valt sluttande frontruta? Det ser inte ut att vara platsbrist som är orsaken?
Kalle-Maja
Kul att du mår bra! Flytter du ihop med en brud vill vi höra argumenten du lyckats med. Ett stort kan kanske vara bättre än flera små? Dina rockor kommer att trivas som fisken i vattnet.