malplacerad Mer filmningar än på en filmaudition. Ronaldo borde ha gult kort för sina straff-filmningar. Straffen tycks också föregås av en filmning. Fransmännen ser inte speciellt pigga ut, om de når finalen lär italienarna vinna.
Kalle-El Straffen var nog ingen filmning, men den kändes jävligt billig om man säger så. Trist när man tippar kryss och ryker dit på en skitstraff. Känns som att finalen stinker 0-0...
Micke Kalle-ElHIF känns väldigt ojämnt och obalanserat, inte minst då mittfältet som inte håller toppklass direkt. Idag kändes det väldigt balanserat och mittfältet var klart starkare än Hammarbys, det kan bli riktigt trevligt i höst :).
Kalle-El HIF kan säkert "skrälla" mot vilket lag som helst, men jag tror också laget kommer råka ut för lite för många bottennapp som 0-0 hemma mot Gefle eller något liknande. ( Inget ont of Gefle jag tog dem mest som exempel. ) Man kan vara stabila i en match utan att vara stabila över en hel säsong om man säger så. Sedan skall jag villigt erkänna att jag inte har en susning om något av lagen valde att ställa över spelare för det var cup eller liknande. Vill inte uttala mig om något specifikt resultat innan jag sett laguppställningarna.
Kalle-El Är fullständigt övertygad om att finalen kommer sluta kryss efter 90 minuter. OM det sedan blir 0-0 eller 1-1 är en öppen fråga. Italien har ännu inte släppt in ett enda spelmål om man undantar självmålet mot USA. ( Cannavaro är nog VMs bästa spelare. ) Båda lagen har dessutom en stor respekt för varandra vilket gör att det kommer bjudas på väldigt få ytor. Detta har tyvärr stora chanser att bli en av de tråkigaste finalerna på mycket länge. Själv hoppas jag dock på Italien då jag inte gillar Franrikes sätt att ta sig till finalen, först en filmning mot Spanien och sedan Henrys lilla svanhopp mot Portugal. ( Och ja jag vet att Grossos straff mot Australien var lite billig, men den ser jag mer som klumpigt gjort av backen... ) Att ölen, chipsen och annat redan är ordnat känns dock väldigt stabilt...
Wilhelm WilhelmJag hade en ruskig mardröm inatt. Vaknade genomsvett och hade svårt att somna om. Vad jag drömde? Jo, att grodätarna blev världsmästare. :´( :( Ja det är bara att satsa allt man äger och har på grodätarna. Mina mardrömmar är ofta sanndrömmar.