Laesk
WilhelmDet där är en "laeskig" fin ciklid
Hahahaha :D
ixxe
co2 reaktorer är sexiga
del1
ixxe
co2 reaktorer är sexiga
del2
Alexander-Ylipaa
Ser stabilt ut som alltid ixxe!
Laesk
Love is in the air... dada da dada
pleco
C.marmorata igen
Daniel-Odell
hehe gryyym bild
Laesk
Daniel Odellhehe gryyym bild
Skulle just säga desamma!
pleco
Tack,grym och elak fisk som vill ha 720L för sig själv :/
PatrikMalmo
CO2-reaktorer är sexiga - jag har funderat ett tag på några Scalarpar jag har, som trots bra inredning och andra leksubstrat envisas med att lägga rommen på ett vitt avrinningsrör. Uppe vid ytan är tydligen bäst. Enligt devisen "ge apan vad apan vill ha" har jag tänkt köpa in ett gäng likadana rör och montera i karet, men sätta nät runt själva avrinningsröret, så att jag kan ta tillvara rommen (paren är duktiga romtjuvar).
Sorry om detta var off-topic, men jag tycker det är lustigt vilka leksubstrat en del firrar väljer när de faktiskt har flera alternativ.
Annars var C. marmorata-bilden verkligen grym, på allvar. Vore jag snäppet mindre skulle jag inte vilja dela morgontidning med den firren.
Hilsen,
P
cobraconny
hantelciklid
cobraconny
månljus
nattbelysning i 540 tyvärr oputsad ruta. taget med iso 800 0ch +2 överexponering därför ser det ljusare ut än vad det är irl
deelay
cobraconny!
Väldigt fin bild på din hantel där... känns verkligen levande.
________________________________________________________________________________
Äntligen börjar redtop nakatenga zebrorna komma i gång... dom va något sega men nu verkar det släppa lite för dom, iof kanske det tar lite tid o ställa om sig från florida till stockholm?!=)
Daniel-Odell
snygga, och ljuset i karet e kanon med. ser himla levande ut på nå sätt.
ozric
Deelay; Ser att du får fler hanar utfärgade,får de plats att dominera också? Hur många är det? Snygg som satan!
StefanL
En av mina favoriter som jag aldrig lyckats komma åt att köpa...underbart snygg nakantenga zebra, deelay!
malawijanne
niklas ska inte dom svarta ränderna gå ända upp i fenan på nakatenga, det är inte en mphanga du har. mvh janne
Robin
Jag är tycker sanden är fruktansvärt snygg. Var och hur får man tag på den? Ca-pris?
Hank
deelaykanske det tar lite tid o ställa om sig från florida till stockholm?!=)
Förmodligen jetlags :D
deelay
oziric
Endast en hane färgar fullt nu... dom andra blixtrar till ibland men som sagt det är en som har hela burken som revir mer eller mindre.
Robin
Det är den minsta kornstorleken på korallsand... priset är väl mindre skoj, 5-600 kr säcken e väl normalpris i butik.
Malawijanne
1 Dom svarta ränder skall icke gå upp i ryggfenan på den här varianten av redtop zebra som egentligen är densamma som den klassiska BB zebran, enda skillnaden är att denna har röd rygg fena medans bb har vit. Mphanga är inte svarta i ansiktet som exempel utan mer gråblå... inte alls lika distinkt i färgerna i ansiktet eller på kroppen.