Jaxen Nu har jag fått i en kakaduafamilj i mitt andra kar. Orange färgvariant. Samtidigt kom det i ett gäng vitfenade rosentetror vilket mina inkörsfiskar inte gillade så värst (koppartetror). 10 av varje tetra och en kakaduakille med två tjejer. Och 100 physasnäckor. Tyvärr hittade jag ena kakaduahonan död häromdagen. Den andra ser lite mager ut medan hanen ser bra ut. Får se vad jag gör åt det. Karet har även fått en liten grön L128. Vacker de få gånger man får se den.
Jaxen I vanliga fall är de blå men inte denna. Eller så är det fel nummer på den men förutom färgen är de lika.
Jaxen Ja jag har kollat närmare, det är sannolikt en L200 jag har. Ska kolla med affären om de inte har förväxlat dem.
fart66 apistogramma trifasciata Noen bilder av Apistogramma trifasciata fra eget oppdrett. Ei Hunne som har fått halefinnen delvis bitt av. Kan se den har begynt å vokse ut igjen. Ei gul fin Hunne En fin ung hanne Ei ung hunne Hunne og hanne Hilsen RHD
fart66 Snygga, vet du vilken fångstplats de kommer ifrån? Desverre har jeg ikke lokasjon på disse DaRe :( Hilsen RHD
RGL 40088 Här är en kass bild på min nya Apistograma Borelli Har läst tråden med stort intresse och var tvungen att skaffa ett par.
FINN Den var snygg Kaj. Var är det bästa stället att hitta fina Apistogrammor nu för tiden? När jag blivit av med dom sista Channorna ska jag göra iordning ett 375lit till Apisto kar.
kajp Den var snygg Kaj. Var är det bästa stället att hitta fina Apistogrammor nu för tiden? När jag blivit av med dom sista Channorna ska jag göra iordning ett 375lit till Apisto kar. Jag kommer o ta med mig några poster med lite ovanligare arter till auktionen i göteborg den 24:e ;)
FINN Jag kommer o ta med mig några poster med lite ovanligare arter till auktionen i göteborg den 24:e ;) Då är jag i Uppsala på en träff med pilgiftsgrodor, åker den 23:e och kommer hem den 25:e. Vilka arter tar du med dig?
kajp Då är jag i Uppsala på en träff med pilgiftsgrodor, åker den 23:e och kommer hem den 25:e. Vilka arter tar du med dig? Pilgiftsgrodor hmm sådana skall jag nog prova någon gång. :D Som det ser ut nu så blir det VF cacatouides. Vf caetei "Mojito" VF A winkelflecken F1 A sp pebas "morado"
DaRe Pilgiftsgrodor hmm sådana skall jag nog prova någon gång. :D Som det ser ut nu så blir det VF cacatouides. Vf caetei "Mojito" VF A winkelflecken F1 A sp pebas "morado" För bilder kolla artregistret.