FINN Pilgiftsgrodor hmm sådana skall jag nog prova någon gång. :D Som det ser ut nu så blir det VF cacatouides. Vf caetei "Mojito" VF A winkelflecken F1 A sp pebas "morado" Cacatuoides är en gammal härlig klassiker :) I 'off topic' har jag lagt upp bilder på mina pilgiftsgrodor ;)
DaRe 40088 Här är en kass bild på min nya Apistograma Borelli Har läst tråden med stort intresse och var tvungen att skaffa ett par. Snygg, är den vildfångad?
RGL Snygg, är den vildfångad? Ingen aning de sade inget i affären men den är fint tecknad. Kommer bli fler när det nya karet kommer igång. Skall man försöka få en likadan hane eller en gulare eller är det fel att blanda och två honor till?
FINN Dom går i ett 222lit karantänkar, därför bristen på växter och dyligt. Jag har gjort i ordning ett 375lit kar som dom ska i imorgon och då ska det bli lite bättre bilder på dom. Jag ska även handla ett gäng kardinaltetror, eventuellt några corydoras & bilbuksfiskar:)
kajp Här är en ny bekantskap för mig Vildfångade Apistogramma staecki Skall bli kul o se hur de blir när de färgat ut ordentligt. Detta är en mycket liten apistogamma Hannarna bli kanske 3 cm o honorna ännu mindre så en ciklid som passar bra i de små burkarna. ;)
DaRe Coolt!! Första Apistogramma staecki jag sett, ens på bild! Håll oss uppdaterade på denna det vore askul.
PiaJo Här är en ny bekantskap för mig Vildfångade Apistogramma staecki Skall bli kul o se hur de blir när de färgat ut ordentligt. Detta är en mycket liten apistogamma Hannarna bli kanske 3 cm o honorna ännu mindre så en ciklid som passar bra i de små burkarna. ;) Ser ut att vara mycket trevlig bekanskap :) Här kommer en bild på min senaste bekantskap :D Det är Apistogramma sp. "Wangelflecken"
DaRe Ser ut att vara mycket trevlig bekanskap :) Här kommer en bild på min senaste bekantskap :D Det är Apistogramma sp. "Wangelflecken" Toppenbild på: Apistogramma sp. "wangenflecken" alltså, hehe ;) Hane? Hur länge har du haft den?
DaRe Här är en ny bekantskap för mig Vildfångade Apistogramma staecki Skall bli kul o se hur de blir när de färgat ut ordentligt. Detta är en mycket liten apistogamma Hannarna bli kanske 3 cm o honorna ännu mindre så en ciklid som passar bra i de små burkarna. ;) Hur fick du tag på denna? Vad mer vet du om den? Fångstplats?
PiaJo Toppenbild på: Apistogramma sp. "wangenflecken" alltså, hehe ;) Hane? Hur länge har du haft den? hahaa, jag winglade lite med tangenterna ;):D Jag vet faktiskt inte vad det är för kön på dessa, jag har bara haft dem sen i lördags. Köpte dem på Göteborgs auktionen och Kaj P var säljaren så vi får hoppas att han "tittar in" och kan svara på detta :)
fart66 Ser ut att vara mycket trevlig bekanskap :) Här kommer en bild på min senaste bekantskap :D Det är Apistogramma sp. "Wangelflecken" Veldig fint bilde av en Apistogramma sp. "wangenflecken" hona PiaJo Her er et bilde av et par av mine Apistogramma sp. "wangenflecken" honan framst og hanan bakerst
DaRe Lite bättre bild Hur går det med dessa? Har du fler bilder? Mer bilder på trifasciata efterlyses, det är en sjukt vacker ciklid!! Jag vill se mer av dessa. Mest av allt är jag förtjust i vildformer!
Uffe-Lindstrom De här Apistogrammorna kan ju ge vem som helst habegär :) Sjukt snygga... http://www.aquariumglaser.de/de/news.php?news_id=618