Hej hopp igen
Först måste jag säga att det är rätt intressant om vi verkligen fick en del "köp och säljare" att registrera sig på forumet pga av stängningen. Om det är så: Håll ut, det kommer att bli jättebra när det nya drar igång!
Tiggare var en annan viariant jag har inte sett en enda tiggar annons någonsin..måste vara
blind?
OK, eftersom att jag skrev detta så får jag väl svara. Vi har bombats med annonser av typen "VILL HA FISKAR GRATIS", "VILL DU BLI AV MED DITT AKVARIUM, GE DET TILL MIG", RÖDZEBRA ÖNSKAS, PRIS: GRATIS. Detta är vad jag kallar tiggeri. Det har raderats ett stort gäng av dessa under en lång tid vilket har visat att det varit nödvändigt att bygga ett nytt köp och sälj (vissa verkar tro att man "startar" ett nytt, men så är det inte och det skulle vara väldigt dyrt att anlita någon).
På senare tid dök den obegripliga företagsproblematiken upp. Alla andra hade tidigare glatt gått med på tillsägelsen, men nu var det troligen ett gäng som bevakade och angav varandra samt slängde skit på den stackars moderatorn (FY SKÄMS PÅ ER VUXNA MÄNNISKOR!).
Planen är som sagt att BYGGA (dvs programera om ni inte fattat det än) en ny köp och sälj där detta funkar. Erfarenheten från forumet visar att "troll" (i det här fallet tiggare) försvinner med registrering och företagarna kan knappast vara så patetiska att de nyregistrerar sig om de blockas.
Förhoppningsvis var detta mitt sista inlägg i debatten.