PatrikMalmoPrinsessor ser jag rätt ofta i många butiker, men det brukar inte vara yngel precis.
Nej, precis. Det var lite det jag menade. På Globefish har dom tre fullvuxna tjeckiskodlade brichardi (som jag själv är övertygad om är pulcher) som har gått där i säkert flera år utan att ha blivit sålda, plus nåt yngel av nån brichardi-variant som nån privatperson lämnat in. På Lagret kan inte minnas att jag sett sessor. På Leasing har jag kanske sett nåt, men dom tycks lustigt nog inte ha några inne just nu, fastän dom har så himla mycket annan tanganyika. Men problemet är nog snarast att jag inte känner några akvarister irl. Det är nog där man kan hitta sessor med tanke på deras förökningstakt...
Eller gick och gick, hon fick duktigt med stryk av en Lepidiolamprologus-hanne. I samma veva klippte han av hela stjärtfenan på hannen i J. regani-paret.
Ouch.
Nåja. Jag gillar bägge karen i vilket fall. Lite synd på kilfläckarna ändå, misstänker att de inte riktigt trivs där.
Som tur är ska dom bara gå där några veckor till hoppas jag, tills jag får tag på några prinsessor. pH och KH har jag dock inte höjt ännu, så dom är nog inte så ledsna. Men dom saknar nog växterna lite.
MickeALär väl gå att få tag på ganska enkelt tycker jag. Det är ju en bit till stockholm härifrån annars hade du kunnat fått hur många du vill av mig, jag har en prinsessfabrik här i en av mina burkar. Tycker att alla andra borde ha samma "problem" efterssom dom inte gör annat än leker dessa fiskar.
Ja, precis. För att få tag på några fina yngel så står nog hoppet till privatpersoner och köpåsäljs nyöppnande. :)
Nåväl. Trevligt att burkens nya utseende gillades. :)